Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp til USA
  • #1   29. apr 2008 cph - newark

• #2   29. apr 2008 Vil skyde på 4-7.000 kr . alt efter hvilket selskab man vælger at sende med. I hunden plejer der at være firmaer der reklamerer for luftfragt af hunde....

• #3   29. apr 2008 ved ikke skal du da rejse til usa?

• #4   29. apr 2008 omkring 12000

• #5   30. apr 2008 Det er billigst selv at flyve med i stedet for at sende den med cargo. Så kan du have den med som baggage. Godt nok bagi flyet som hvis de er med cargo men hunden koster kun overvægten ift baggage eller hvis den vejer under tyve kg incl bur koster den et absolut minimum. Det er oftest den billigste løsning.

• #6   30. apr 2008 Jamen der er regler og krav når dyr skal til USA, men det er også forskelligt fra stat til stat, og måske hvis det er en delstat. De har jo hver især deres love og regler.
    Køberen skal kontakte deres USCA, det der herhjemme svarer til vores fødevarestyrelse for at høre hvilken krav de har.
    Er hvalpen under 3 måneder er det nok med en sundhedsattest fra dyrlægen, og den skal være på engelsk.

Det er hva der kræves, der hvor vi fik vores, var der en der blev sendt med fly til USA, hun vil nok hjælpe dig hvis det er.

• #7   30. apr 2008 jeg kan godt se at der er mange forskellige svar, så jeg tror lige at det bliver sas cargo jeg hiver fat i............G*..........

tak fordi i gad at svare;o)

• #8   30. apr 2008 det er også en super ide lige at google de selskaber du vil undersøge, for nogle har virkelig dårligt ry indenfor dyretransport, og man kan læse historier om hunde der er døde undervejs... så google dem lige for at være sikker.
    Det er også meget forskelligt hvordan selskaberne sender dyrene... komme de først eller sidst på flyet, hvor meget plads har de, får de mulighed for at komme ud hvis der er flyskift osv osv.
    Det ville for mig betyde langt mere end prisen. ;0)
    Men nu har jeg en hund der ville kunne gå som håndbagage... heldigvis.

• #9   30. apr 2008 altså en bullmastiff HVALP kan da også være håndbagage.......sådan inden for en begrænset tidsperiode!

prisen er abolut ik det afgørende..men det er det sidste jeg mangler svar på!

• #10   30. apr 2008 Braks: Ja, en bulmastiff hvalp er også håndbagage, hunden skal kunne være i en hundetaske. Og det ville bestemt være at foretrække at have hunden med i kabinen. Der må kun være 1 hund pr. flyafgang.
    Det var ikke fordi jeg beskyldte dig for kun at tænke på pris! Det er jeg ked af hvis det kom ud sådan.
    Bare for at fortælle at pris og behandling ofte hænger sammen. smiley

Kommentér på:
Hvalp til USA

Annonce