1.170 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

hvalp til USA hvalp til USA

en af mine hvalpe skal til Texas- USA. Min datter skal have den, så vi planlægger , at rejse med den
Hvis den incl rejsetaske/kasse vejer under 5 kg, kan den komme med i kabine sammen med os.

Er der nogen der har erfaring med at flyve langtur med en hund???
Palnlægger tur til slut juni

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp til USA
  • #1   19. jan 2012 Jeg skal også have min hund med til Usa til sommer ,dog kun til New jersey på ferie hos sviger familien, jeg har læst mig til at der er forskellige regler i staterne ,vist også bare hvis du skal mellemlande.Er også meget interreseret i andres erfaringer i flyveturen med hund i kabinen.
    Jeg har hørt at man ikke skal fodre den i 12 tim inden og ikke give vand 6 tim inden, men ved ikke om det passer, jeg syntes at det kan blive mange timer uden vand hvis man skal helt til Texas. Derudover har jeg læst at man ikke må tage hunden ud af tasken under flyveturen. Jeg har fløjet til Usa over 20 gange og har aldrig mødt en hund i kabinen så jeg tror ikke det er almindeligt, men jeg har tænkt at gøre det alligevel.
    Glæder mig til at høre andres erfaringer, god tråd Helle S.

• #2   19. jan 2012 Prøv at ring til jysk rejsebureau de bookede min hund med til LA - vi tog hende dog ikke med, da det var første gang vi skulle den vej.

Tror ikke man ser hvis der er en hund med i kabinen, vi har haft vores med andre steder og det var der ikke nogle der mærkede noget til.

Hvis du tager en tur hvor du ikke skal mellemlande i usa men tager fx. over Frankfurt, så slipper du da for tolderene i USA.

• #3   19. jan 2012 Jeg solgte en boxerhvalp til USA, de kom selv herover og hentede ham, og det eneste han havde det var et pas - og så var han i kabinen, det gik rigtig godt

• #4   19. jan 2012 Jeg har solgt hvalpe til både USA og mexico og har en del erfaring med ha både ha dem i kabinen og i cargo. Du kan sagtens ha den i kabinen men reelt synes jeg tit de slapper mere af hvis du booker den ind som bagage og den sidder i en kasse i rummet ude bagved.

• #5   19. jan 2012 Jeg har solgt en hvalp til USA, hvor jeg selv rejste derover med hvalpen, den var i lastrummet, og det havde den klaret fint. Jeg tror altså at jeg ville blive lettere stresset, hvis man har en hvalp i kabinen der sidder og hyler, og man ikke må tage den ud osv. men det er jo en smagssag.

• #6   19. jan 2012 Ville aldrig sende en hvalp i lastrummet hvis det på nogen måde kunne undgåes. Det er langt mere stressende end at sidde i kabinen, hvor du eller ejeren kan nusse den. Har selv haft hund med i kabinen og det er ikke et problem!!. Man har selvfølgelig legetøj, gnaveben osv til at fordrive tiden med. Hvordan vi end vender og drejer den, så er der en risiko forbundet med at sende sin hund i lastrummet. Laves der en fejl fra airlines side så kan det gå galt.

• #7   20. jan 2012 tak for alle jeres indlæg-- de er alle gode.
    jeg tror jeg kontakter KLM ,da jeg bedst kan lide at flyve til USA med dem
    Jeg er heldigvis i god tid, da det ikke er før til juni.

• #8   20. jan 2012 lige et spørgsmål mere ____ skal det være en solid kasse eller må det være en rejsetaske til hunde

• #9   20. jan 2012 Mine hunde er i blød taske

• #10   20. jan 2012 helle hvis du skal have den med i kabinen er der som regel en blød taske de gerne vil have man har hunden i

• #11   20. jan 2012 tak igen-- hjælpsomme svar smiley

• #12   20. jan 2012 Er det ikke maks 6 kg inkl taske?

• #14   21. jan 2012 op til 8 kg - mine hunde holder sig, ligesom om natten.
    Jeg tilbyder dem lidt vand en gang imellem

• #15   22. jan 2012 fra tyskland til texas er vel 10-11 timer ?+-- hvad så i lufthavnen-- er der et sted man kan lufte den ???

Kommentér på:
hvalp til USA

Annonce