{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.996 visninger | Oprettet:

Køb af malteser... Gode råd søges! {{forumTopicSubject}}

Jeg har efter lang tids overvejelse næsten besluttet mig for, at købe hund nr. 2. Jeg har gået og overvejet om det skulle være en af samme race som hende jeg har nu, eller om det skulle være en anden race. Jeg har nu næsten besluttet mig for, at det skal være en lille malteser pige. Så derfor søger jeg gode råd vedrørende køb af sådan en. Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på? Er der sygdomme som maltesren specielt er udsat for? Osv.

Mvh. Betinna -Som glæder sig til at blive malteser-ejer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af malteser... Gode råd søges!
  • #1   30. apr 2008 har ikke selv racen, men nogle venner har, de har ikke haft nogen problemer med den, men den kræver MEEEEEget pelspleje, og det er flere gange om dagen, ellers klumper pelsen sammen, men det er en dejlig hund, god fornøjelse:-)

  • #2   30. apr 2008 Jeg er godt klar over, at den kræver utrolig meget pelspleje... Hende jeg har nu, kræver stort set ingen, så jeg har dobbelt så meget tid til pelspleje til malteseren, grin, ej spøg til side. Jeg har før haft langhårede hunde, hvor de skulle børstes hver dag, så jeg er fuldstændig klar over, at det tager tid:-)


  • #3   30. apr 2008 gå ind på klubbens hjemmeside, og fin racerepræsentantens tlf. nummer det er altid en god person at tale med, spørg ind til sygdomme, temperament ang. småproblemer i racen osv. evt. besøg opdrættere af racen, eller tag ud på en udstilling og stil spørgsmål. Ikke alle er enige, så jo flere du spørger, jo bedre et billed af racen får du.
    www.canis-minor.dk/

    her kan du læse om arvelige sygdomme om racen (usa)
    http://www.upei.ca/~cidd/breeds/maltese2.htm


Kommentér på:
Køb af malteser... Gode råd søges!

Annonce