{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp og gode råd søges =) {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hvalp har forelsket sig i mine vægge. Hun har ødelagt 3 vægge i den måned vi nu har haft hende. Nå jeg ser det siger jeg nej og giver hende hendes legetøj. Hun gør det også om natten når vi sover. Hvad kan jeg gøre. Det er vægge og lister. Nogen som har det samme problem? Hvad kan vi gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp og gode råd søges =)
  • #1   3. maj 2008 vi bruger en spray fra KW- hold dig væk hund/kat, som kan købes i de fleste dyreforretninger... vi spryer det på der hvor vores lille badit syntes det kunne være sjovt at gnave, det virker ret godt....

men tag jeres hund med ud og lad hende snuse til diverse til den da den ikke har effekt på alle...

• #2   3. maj 2008 Ok. Det vil vi prøver vi =)
    - Hun graver også i vores væg. Hvad kan vi gøre ved det? Det er nemlig sådan hun starter på et hul.

• #3   3. maj 2008 Hvornår gør hun det? Hvis det kun er når hun er alene skyldes det sansynligvis angst og det skal der jo tages fat på. smiley

• #4   3. maj 2008 Det er nogle gange når jeg spiser morgenmad, og ser lidt fjernsyn. Så lusker hun pludselig væk. Det er om natten når vi sover. Der sover hun med vores anden hund Baloo.

• #5   3. maj 2008 Hårspray - hvis ikke hun gør det fordi hun er ked af det, men bare gør det for at gøre det så virker sådan en mormor hårspray rigtig godt.... Du skal bare sprøjte på det hun ikke må bide i (ikke når hun er helt tæt på for det kan hendes sarte næse ikke tåle) og så gentage behandlingen ofte.

Vega gjorde det ofte i vores møbler når vi spiste osv. og så fik stolene eller tæpperne bare en tur med "mormoren" til sidst skulle vi bare tage dåsen i hånden så stoppede hun med at gnave (selv om vi aldrig nogensinde havde sprøjtet efter hende.....)

Kommentér på:
Lidt hjælp og gode råd søges =)

Annonce