{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Mojo {{forumTopicSubject}}

Vi har jo kun haft Mojo i ca. 1 år - før det boede hun hos "veninde" som min mand havde lært at kende gennem hans tidligere arbejde.
Vi havde mødt hendes nogle gange inden vi fik hende, og vidste hun var en god hund, derfor sagde vi ja til hende.
Men vi vidste jo faktisk ikke noget om hende andet end det vi var blevet fortalt, og det var hun var fra Sept. 2003 og hun kom fra en svensk opdrætter, dog uden parpir - og vi så på daværende tidspunkt ingen grund til at betvivle dette.
Og det er så først i går vi får tilsendt hendes chipnr. og ejerskiftetpapir samt andet.
Og i de papirer kan vi se hun faktisk kun er 2 år!!!!!
Hun er født 4 august 2003 - stakkels hund, og hun har lige haft hvalpe, jeg har så dårlig samvittighed.......
Vi kan også se at hendes far hedder Preben Andersen (nok ham der er herinde, ikke mange med det navn) og hendes mor hedder Chiko.
Hun har med garanti aldrig set skyggen af en svensk kennel:-((
Jeg er så harm nu fordi vi bare troede på det hele, åd det hele råt.
Hun skulle jo overhovedet ikke have haft de hvalpe (heller ikke selvom parringen ikke var helt planlagt) det er jo alt for tidligt.
Nå jeg skulle bare af med nogle galde - jeg er bare så skuffet over det hele:-(((


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mojo
Kommentér på:
Mojo

Annonce