{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaccination
  • #1   13. maj 2008 Kom til at tænke på hvordan din dyrlæge gør det, for jeg har lige fået Akita vacc og der opdagde jeg ikke engang at det blev gjort:-)
    Men tror du ikke du bare kan aflede ham imens sådan han ikke opdager det.

• #2   13. maj 2008 Hmmm ved jeg faktisk ikke men prøv da at nævn det for din dyrelæge han/hun må vide det, det er ihvertfald bedre han får lidt beroligende end han er mega angst, for det er da synd for den lille basse...

• #3   13. maj 2008 Ja mine har heller ikke problemer med det, de piver ikke, tror knap nok de opdager det... Jeg plejer at stå med hoved mod mig og holde hunden og snakke og rose den... Er det kun med sprøjter eller hos dyrelægen generelt han er bange.

• #4   13. maj 2008 Lige så snart de begynder at nusse ham i nakken og tager lidt fat, så ved han godt hvad der skal ske. . og så bliver han bange.

Han har haft dårlig oplevelse med en dyrlæge som overhovedet ikke tog sig tid til at snakke med ham og bare tog sprøjten frem og ville stikke. HUn sagde ikke engang hej til ham. . .

Det resulteret i mundkurv da han nappede ud efter hende, og jeg ville ikke resikere noget . . det var så synd og virkelig hårdt for mig at se ham med den på. For han er ikke en der bider, men han gik bare i forsvars position overfor hende.

Jeg må bare fortælle dem hvordan han reagere, og så må vi se hvordan det går... det heldigvis ikke endnu han skal vac igen.

Kommentér på:
vaccination

Annonce