516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

large breed til small breed? large breed til small breed?

Joey er jo foderallergiger, og endelig har vi fundet noget han ikke slår ud af, får skæl af, skider tyndt af osv.. problemet er bare at det er regal til large breed... og det er joey jo ikke lige frem.. jeg har netop bestilt en sæk hvalpefoder hjem fra regal, men der går jo nogle dagen inden den kommer.. kan jeg godt fodre ham med large breed indtil den nye sæk kommer???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  large breed til small breed?
  • #1   25. maj 2008 Det er bedre at fodre en lille hund med largebreed end at fodte en stor hund med small breed... Små hunde er ikke så skråblige mht calcium- fosfor som store hunde, og det er det der er den store forskel på small og large.. og så er der mindre energi i det til store hunde..

• #2   25. maj 2008 Lisette, hvorfor fodrer du ikke med allergifoder der er specielt henvendt til hunde med foderallergi?

• #3   25. maj 2008 har du prøvet acana?? det indeholder hverken tilsætningstoffer og andre allergifremmende midler..

eller barf'er??

synes det er dumt at fodre til den forkerte størrelse

• #4   25. maj 2008 mie: han vil ikke have det.. det eneste foder vi har fundet han rigtig har kunnet lide var orijen, men det fik han skæl af.. så skiftede vi til 1st choice allergiproduktet med det slog han ud af.. så pronature, igen fik han skæl.. så prøvede vi barf, men det fik han tynd mave af efter et par dage.. så havde min søster rent tilfældigt noget regal liggende som joey fik fat i, og det var han bare vild med, og han har ikke fået dårlig mave af det.. skæl ved jeg jo så ikke, der går jo lidt inden det kommer.. men krydser fingre..

• #5   25. maj 2008 Hvis han har fået tynd mave af at Barfe er det fordi i ikke er kommet ordenligt igang. Mine har fået noget der heder Slippery Elm i deres mad (barf) de første 2 uger, netop for at få vænnet tarmsystemet til Rå fodder. Men vi var også lige forbi barfklinikken til undersøgelser inden vi gik igang....

• #6   25. maj 2008 hvis det kun drejer sig om et par dage intil i får det rigtige fodder ville jeg give ham large breed fodret.

Kommentér på:
large breed til small breed?

Annonce