{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Farvel min dejlige pige {{forumTopicSubject}}

I morgen skal jeg tage afsked med dig min skat, selvom at jeg kun har haft dig i lidt over 14 dage.

Du har for store problemer pga det liv du har haft, og det er blevet for risikabelt at have dig her hjemme.

Du er ved at tage magten fra den noget ældre Sitta, og det er et spørgsmål om tid før det går helt galt.
Jeg er så bange for at i kommer op og slås når jeg ikke er hjemme.
Det ville ende så frygteligt galt for jer begge 2, og jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv for det.

Men hvor gør det ondt at skulle sige farvel til dig min skat! Du skal heldigvis ikke op i hundehimlen, men hjem til søde Berit som vil gøre alt hvad der står i hendes magt for at finde et hjem til tig som kan takle de problemer du har.

Du må endelig ikke tro at det er fordi at du har de andre problemer at jeg vælger at køre dig hjem til Berit imorgen!
De problemer skulle vi nok få styr på stille og roligt. Du har allerede nu på den alt for korte tid jeg har haft dig udviklet dig så meget.
Du er ikke længere så bange for fremmede mennesker, og har lært at mænd ikke vil gøre dig noget ondt.

Du har bare været så dygtig til at lære rigtigt mange ting, og er blevet en dejlig og tillidsfuld hund.
Du elsker at ligge i sengen og putte med mig og Sitta, tror faktisk at det er noget af det bedste du ved. Og hvis jeg er heldig så får jeg også lige nogle rigtige dejlige mys med på vejen.

Men skattepige, der er for store problemer med dig og Sitta, og jeg vil som sagt aldrig kunne tilgive mig selv hvis der skete jer noget.
Så vil jeg hellere bide smerten i mig og sørge for at du finder et dejligt hjem hvor de kan få lov til at nyde den vidunderlige hund du er.

Men mus, du skal vide at du har en plads i mit hjerte, og jeg har virkelig elsket at have dig i mit hjem! Jeg vil aldrig komme til at glemme dig min skat.

Men åhh hvor gør det da ondt at skulle tage den rigtige beslutning, jeg kommer til at savne dig frygteligt meget.

Lige nu ligger du på gulvet og kigger på mig med dit vil-du-lege-blik, du kan slet ikke forstå hvorfor jeg sidder og græder lige nu. Det er svært at blive ved med at huske på at det her trælse valg er det bedste jeg kan gøre for jer.

Men Nova min skat, jeg ville bare lige fortælle dig at du har betydet utroligt meget for mig, og du vil blive savnet meget og mig og Sitta.

Stort kys fra din "Mor"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel min dejlige pige
Kommentér på:
Farvel min dejlige pige

Annonce