{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

den stakkels lille hund {{forumTopicSubject}}

hej HG smiley

Vores kære lille hund er begyndt at nyse helt vildt meget, hvorefter der kommer meget snot ud af næsen og næsen løber hele tiden på ham. Han hoster også lidt, men ved ikke om det er fordi han har bidt i nogle af hans bamser (som vi HAR taget væk nu) hvor der var det der bomuld-agtige-stof i, som han så hoster op igen. Er det tegn på kennelhoste eller er det bare en forkølelse som let går over ?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den stakkels lille hund
  • #1   31. maj 2008 Uden at male fanden på væggen, så vil jeg sige at I skal holde RIGTIG godt øje med ham. Umiddelbart tænker jeg hjerte/lungeorm, så lov mig at holde meget øje med ham. Jeg VED godt at jeg måske burde lade være at skrive hjerte/lungeorm, men der ER altså mange af dem i øjeblikket:-)). Men igen, kan han jo også bare være blevet forkølet:-))

    (link fjernet)


  • #2   31. maj 2008 okay, tusind tak fordi du sagde det, for efter hvad jeg har læst skulle det forekomme af snegle, og Nemo har været så nysgerrig at hans faktisk spiste en halv snegl her forrige uge. smiley håber virkelig ikke han har lungeorm.

  • #3   31. maj 2008 Gør dig selv og hunden den tjeneste at tage en afføringsprøve fra idag. En fra imorgen og en fra mandag morgen og aflever dem alle 3 hos dyrlægen mandag. Better safe than sorry:-))

  • #4   31. maj 2008 Udvikler de sig så hurtigt sådan nogle orm? Kunne det evt være pollenallergi?

  • #5   31. maj 2008 Jeg ANER ikke hvor hurtigt de udvikler sig, men når han nu HAR spist snegle og man VED at der er orm i omløb, ville JEG ikke turde tage chancen og lade være med at aflevere de 3 afføringsprøver:-))

  • #6   31. maj 2008 Ved heller ikke hvor hurtigt de udvikler sig, så det var sådan lidt et tillægsspørgsmål hehe.
    Jeg skal jo holde øje med en anden slags orm derovre i vietnam end jer herhjemme, nemlig den de kan få af myg. Er faktisk slet ikke klar over om de har begge slags, men han får i hvert fald forebyggende mod myggeormen (har fået og vide hva den hedder, men kan jo ikke huske hele det fancy navn, noget med fila hehe)


  • #7   31. maj 2008 okay, ja det må vi nok hellere. Men ved du om det kan smitte andre hunde? For der er en hundepark lige bag hvor vi bor, og der kommer ret mange hunde som han leger helt vildt godt med, ville bare være lidt synd for ham hvis han ikke får lov til at lege fordi han er syg smiley

  • #8   31. maj 2008 Jeg ville også få taget en prøve.
    Jeg blev ringet op i går, af en hvalpekøber. Deres hvalp havde også hostet lidt, de fik taget en prøve og hvalpen havde hjerte/lungeorm. Så nu har de i samråd med deres dyrlæge aftalt, at få testet hunden 2 gange årligt.
    Det er virkelig noget man skal være opmærksom på. Jeg kender til en, som måtte have deres hund aflivet, da det var blevet for slemt.


  • #9   31. maj 2008 Jeg mner at de kan smitte, men ville lige høre ad hos dyrlægen. Men jeg MENER også at HVIS de har hjerte/lungeorm, skal de holdes nogenlunde i ro et stykke tid. Men spørg jeres dyrlæge:-))

  • #10   1. jun 2008 Skal bare lige høre... Bliver jo lidt nervøs... Er det kun, når den også snotter?
    Vores nyser nemlig engang imellem. Men har bare tænkt prusit, vi nyser jo også selv en gang imellem...


  • #11   1. jun 2008 Det er nu mest hosten, jeg reagerer på:-))

  • #12   2. jun 2008 Okay, tak Mette H.

Kommentér på:
den stakkels lille hund

Annonce