Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår har man nok??
  • #3   4. jun 2008 Synes det kommer an på hvor stort et sted man bor, og om man selv synes man har overskuddet til det..

Jeg vil supergerne have en mere, mest for at Terkel så havde nogle at lege med hele tiden, men vi har ikke plads og må ikke have mere end en hund...

• #4   4. jun 2008 Jeg synes som sådan ikke man kan sætte tal på hvornår det er nok, hvis man har tid og overskud til 10 hunde, jamen så er det jo fint.

I mit tilfælde er 2 nok. Ihvertfald så længe jeg bor i lejlighed,

• #6   4. jun 2008 Der er jo den hage at min kæreste er til de mere selvstændige hunde, såsom huskyerne (dem har vi 2 af) og jeg er mere til de hunde jeg kan arbejde/træne lydighed med som lab blandingen vi har.
    plads har vi rigeligt af smiley Overskud ligeså. Jeg er ved at uddanne mig til hundetræner så det er jo min helt store interesse smiley

• #7   4. jun 2008 Jeg har mere end nok i vores 3 hunde... :O)

• #8   4. jun 2008 kommer an på racerne og overskudet.. Jeg drømmer også om en til 2 aussier til... bliver ved med at falde for forældredyr som jeg MÅ have en hvalp efter... men kan ikke overskue at skulle træne med 1-2 hunde til, når jeg i forvejen træner med begge hunde jeg har nu, og selvfølgelig skulle træne endnu mere men evt. hvalpe/unghunde... Da jeg også underviser i lydighed, og har en baby på vej, så er det vidst lige hvad jeg kan klare pt. Men man har jo lov til at drømme... udover nogle flere aussier kunne jeg også godt tænke mig en lille corgie... men man MÅ jo stoppe på et tidspunkt, men kender godt din følelse af at man gerne liiige vil have en til... (-:

• #9   4. jun 2008 Uha, vi har jo fire. Jeg ville gerne have flere, men jeg må blankt erkende, at tiden ikke er til det. Nu kræver Punktum (12 år) jo ikke andet end sin mad og de daglige gåture, men drengene på 1½ går til træning 2 gange om ugen, og Lanka som snart er 6 år vil også stadig meget gerne træne, så hun er altid med på dags- og weekendkurserne. Så der ER ikke tid til flere. Men ellers ville jeg da gerne have 1-2 mere smiley

• #11   4. jun 2008 Vi har 2 huskyer og en lab/berner blanding, en lille sammenbragt flok. Jeg havde labben da vi flyttede sammen og kæresten de 2 andre:)

• #12   4. jun 2008 Ana: Den eneste forskel jeg har mærket, er at min lab tæve har fået mere selvtillid efter hun er kommer i flok med de andre, så synes nærmere det har været en forbedring og ik en forringelse, men det er nok så forskelligt. Til gengæld kan de lærer hinanden unoder - det er ik så smart hehe

• #13   4. jun 2008 Anna - det er da helt rigtigt. Hvis man drømme om et LP-championat, eller om at komme til tops i agility, så er det da noget nemmere, at koncentrere sig om én hund eller to. På den anden side, får man med flere hunde hele tiden mindst dobbelt så meget erfaring, så der er nogle fejl man ikke begår, og dermed en del indlæring, der går som en leg smiley

• #14   4. jun 2008 Vi har en AST og en sheltie - det er nok!

Meeen, når vi ikke længere bor sammen så har jeg planer om i hvert fald en sheltie mere og en hovawart når pladsen er til det.

• #15   4. jun 2008 Åhhh jeg må jo altså eje en bullmastiff....

Men om hun kommer om 1 eller 15 år skal jeg ikke kunne sige *ss*

Men 3 er grænsen hos mig... tror jeg smiley

• #16   4. jun 2008 Jeg synes også hundene giver hinanden så meget i sådan en flok - leg og glæde, tryghed. Ik at sige at de ik stadig skal ha mindst lige så meget kontakt fra os. Jeg tror ik på at man kun skal anskaffe sig en hund som underholdning til den anden - men fordi man har lysten til samværet og arbejdet med den og resten af flokken.

• #17   4. jun 2008 Lige PT har jeg nok i min ene hund, ene kat og 2 tamrotter smiley

• #18   4. jun 2008 Jeg tror også det er fordi vi BEGGE er hundemennesker at det ik virker som så stort et arbejde. Tidligere synes jeg det var hårdt at ha én hund med min eks - men der var det oz kun mig der gik op i det. Hun skulle jo bare være sofahund for ham og det egner hun sig altså bare ikke til!

• #19   4. jun 2008 Jeg drømmer også om mange hunde - men lige nu er det boligen (en to værelses lejl i KBH) og at jeg er alene om det, der sætter begrænsinger...

Min kæreste er slet ikke til hundene og alt det dejlige der følger med, han ser kun hårene og det arbejde der også ligger i at have hund : (

• #20   4. jun 2008 Nicola: Æv da. Jeg er glad for at ha fundet én der har lige så stort et hundehjerte som jeg. Vi har så også pladsen til det.

• #21   4. jun 2008 Vi har 3 og får så en hjem igen her på lørdag, men ved ikke om vi beholder hende (da jeg er gravid og ikke umilbart har energi til det) + vi er skrevet op til en Engelsk Setter hvalp til næste år... og så er det NOK... (tror jeg )

• #22   4. jun 2008 jeg vil sige - at jeg har nok i de 2 jeg har nu :-))

At træne dem tager meget tid - og man vil jo også gerne give dem et godt liv med masser af indhold & træning smiley

• #23   4. jun 2008 Ja det er ikke sjovt - specielt ikke når man drømmer og kennel og opdræt osv - så skal der bare flere hunde til og der er så mange dejlige hunde i denne verden at en hund af gangen bare ikke er nok : )

• #24   4. jun 2008 Joan S: Rart at høre at der er andre med hunde på hjernen.
    Ja uanmeldte gæster får sig en ordentlig larmende velkomst indtil mor eller far dukker op og siger god for dem. Og giver dig ret i alene tiden - det er meget vigtig for hver enkelt hund at den føler sig elsket og får den opmærksomhed den behøver. Jeg synes min lab er langt mere opmærksomheds krævende end huskyerne vi har. De vil hellere selv det meste af tiden og kommer selv når de vil snakke. Labben er i hælene på os det meste af tiden.

• #25   4. jun 2008 Har pt nok i en og de hunde,der ind imellem er har inden de skal ha nyt hjem eller blot blir passet..

Har haft 4 rotter på et tidspunkt og der har man travlt,hvis man osse vil træne lidt mere end almindeligt,samt havde evig dårlig samvitteighed altid..

Planer er dog,at en rotte han flytter ind.. Ingen ved hvornår smiley

• #26   4. jun 2008 Stavefejl er gratis,fordi det er onsdag

• #27   4. jun 2008 Heidi - jeg har også en den grad hunde på hjernen - og derfor piner det mig så meget at jeg ikke kan udvide flokken - men har dog planer om at gøre det i den nærmeste fremtid - og vil han ikke accepterer det, så må han flytte...

Grove løjer men jeg er så afklaret med hvad jeg vil med mine hundedrømme!

Alle siger også at Cavaliere har det bedst i flok - og det er jeg ganske enig i : )
    Glæder mig til at have 4 logrende haler : )

• #28   4. jun 2008 Her har vi rigeligt i en.. 90% af vores vågne fritid går med den....

Vi har overvejet at få en mere - så jeg også har en at træne med, men vi bliver begge helt trætte ved tanken. Så der går nok lidt inden det sker ;o)

• #29   4. jun 2008 vi har tre dansk/svensk gårdhunde, og skal have en mere på et tidspunkt. Lige pt passer vi svigermors to gravhunde, så her er 5 i hjemmet. Det er ikke for mange for mig, men kæresten vil ikke have fem i hverdagen... Men aldrig mere vil jeg "nøjes" med en hund, der er så meget sjov i en flok, og man kan jo studere hundenes adfærd i timevis når de leger osv...

• #30   4. jun 2008 Igen tror jeg også det kommer meget an hvilke racer man har og om man er ene om dem. Huskyerne vi har, er ikke så dybt afhængige af os som labben er. (ja labben er så meget morglad fordi jeg træner hende) Min lab kræver MEGET mere hjernegymnastik og træning for at fungere ordenligt end de 2 huskyer... de vil gerne lege og løbe og er generelt aktive men jeg synes slet ikke de kræver det samme.

Kommentér på:
Hvornår har man nok??

Annonce