{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Hunde og stranden? {{forumTopicSubject}}

Vi var i søndags på stranden med Amy og havde selvfølgelig sørget for alt til hende, hendes store transportbur af stof (dem med fluenet i sidderne havde vi ned hvor vi havde lagt et tæppe over, men det stod så vinden kom halvt ind i det så der var koldt, hun havde vand der blev skiftet hver halve time for at det var iskoldt, mad, kiks, lang snor så hun kunne gå ud og ind som hun ville og alligevel fik vi lige en sviner af en dame der gik forbi fordi at Amy var hoppet ud og sad på tæppet, der havde hun lige fået lidt vand i hendes lille sorte hoved og var derfor våd.. hun var med i vandet når vi andre var dernede fordi det kan hun utrolig godt lide, og alligevel fik vi bare den sviner om at det var så uansvarligt når unge mennesker havde hunde også endda slæbte dem med på stranden? Sorry men kan ikke se det forkerte i at have hende med, havde hun ikke haft mulighed for skygge eller noget så jo forkert men hun havde jo alt?

Ja undskyld men man bliver virkelig "såret" på et plan når man gør alt for sine dyr og alligevel bliver tilsvinet :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde og stranden?
  • #2   11. jun 2008 Tjaa.. det lyder da til at du har taget dine forholds regler smiley

Personligt kommer mine hunde om sommeren kun på stranden tidlig morgen og/eller sen aften. Skal vi på standen og bade osv bliver de hjemme, det kølige køkkengulv og en eftermiddagslur får de mere ud af end at sidde og svede på stranden med os.

• #3   11. jun 2008 der er bare nogle der blander sig i noget de ikke ved en skid om! lad vær at lyt til dem!!

• #4   11. jun 2008 Simone

Det synes jeg har gjort i form af at hun havde det som en lille dronning..

Tanja
    Amy sov det meste af dagen og lå bare i hendes lille oase hvor alle vi andre gerne ville kravle ind da der bare var så dejlig koldt, men har det bare sådan lidt at når jeg kun har hende og ingen andre dyr hun kan være sammen med så kan hun lige så godt være sammen med mig når jeg har en hel fridag.. smiley

Anja
    Prøver men man bliver alligevel sådan hmm det var ikke pænt..

• #5   11. jun 2008 Jeg kan godt forstå du bliver lidt vred over sådan en kommentar. Men i stedet for at gruble bagefter skulle du bare have fortalt hende at du havde taget alle forholds regler og at i stedet for at holde øje med hvad andre laver skulle hun tage at passe sit eget liv i stedet for.

• #6   11. jun 2008 den har da hygget sig, jeg vil også tage min med på stranden så han kan bruge sine kræfter, det er da rigtigt sundt for dem. de kan jo også køle sig ned i vandet
    men han elsker også varme, selv om der er 30 grader ude sover han under vores dyne

• #7   11. jun 2008 ka godt forstå du blev vred over det. Altså hva får hende damen egentlig ud af at sige det !?! ka nogen mennesker bare ik fatte at de IK ska blande sig i alle og alt!

Når hunden har fået alt det som du har givet den, skygge, vand osv osv, ka det da ik blive bedre!

Hende damen sku bare holde sin kæft, du sku ha sagt til hende at hun sku blande sig udenom! Ville jeg have gjort, og så ville jeg ha fortalt hende at hunden havde det fint nok! Sikke en kælling hva

• #8   11. jun 2008 og hva fanden mener hun med at hun syntes at det er uforsvarligt at unge har hunde!! ej nej nej nej hun havde fået et møgfald af mig hvis det var

men ka godt forstå du bare sad helt chokeret, men regner jo ik lige med at få skæld ud når man har gjort alt det man kunne få sin vovse

Kommentér på:
Hunde og stranden?

Annonce