945 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Hunde løse på stranden .. Hunde løse på stranden ..

Er nogle af jer medlem af dyrenes beskyttelse på fb ? Og evt har set indlægget med at hundene nu må være løse her 1 okt ?:)

Folk de går da helt amok ! Stødte på en der absolut ikke var imponeret over Idéen ( som så altid har været der , mig bekendt ) nej for løse hunde var farlige ! Og der var faktisk lavet en statistik med at hunde der var løse over store områder var farlige for børn ! Og ville skambide dem .. Nej hunde burde hører til bag et hegn eller i en kort snor !

Jeg er så mundlam at jeg ikke engang orker at kommentere på det derinde ! ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af 20m hæk 2 sider 3.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 38 m hæk 3.500 kr.
  • Installation af vaskemaskine & opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Hækkeklipning 2.204 kr.
  • Siliconefuge på badeværelse 1.900 kr.
  • Havemand til lugning af bed + bortkørsel af affald 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde løse på stranden ..
  • #1   1. okt 2015 Det har vestfyns dyrlægerne også lagt op smiley

Jeg skrev som kommentar at man skal tage hensyn.

Her i Fredericia ligger stranden jo i "centrum" af byen, så der er altid mennesker der også om vinteren, og ikke alle nyder en hund kommer stormende

• #2   1. okt 2015 Jamen jeg ved da ikke hvad folk regner med ! At det bare er frådende monstre folk lukker ud af bilen ..

" nå så skal vi rigtig til at se skambid s overskrifter i avis nu "

Eller en anden der godt nok synes det var træls ! For hendes autistiske barn kunne ikke lide hunde ! ..

• #3   1. okt 2015 Jeg ved det heller ikke smiley

De har været der hele sommeren hvor mange har løbet uden snor

• #4   1. okt 2015 Det er sjovt at folk reagerer sådan - det har jo været sådan i umindeligt mange år. Nu bliver de mindet om det og SÅ falder verden fra hinanden *GG*

• #5   1. okt 2015 Ja heroppe har vi da også været på standen smiley men kunne ikke forstille mig at folk tager deres total vilddyr med og slipper løs , og det er vel i mange år været sådan at man nå have hunden løs under kontrol på strande ..

• #6   1. okt 2015 Ja jeg tænkte også , hold da kæft ! Der styrtede deres verden lige sammen ! Og sådan har det så bare været i mange år hehe

• #7   1. okt 2015 Ja, jeg har også lige set kommentaren om at "nu kommer der overskrifter om skambidte børn".... øøhh smiley Sådan har det da været i mange år?
    "Så frie omgivelser appellerer til hundens jagtinstinkt, og det er også derfor vi ser så mange skamferinger på strande og parker" ej hahaha what? smiley

• #8   1. okt 2015 De er så syge at høre på at man ikke engang gider at forsvare os hundeejere der rent faktisk har styr på hundene ..

• #9   1. okt 2015 Men det sagt så har vi også mødt idioter på strandene, blandt andet en eller anden totalt bevidsthedsforladt ejer der lader sin løse hvalp rende over til vores hund i snor, der IKKE tolererer andre hunde og nok skal få det sagt.
    Og han tager ikke hvalpen i snor som så IGEN render hen til vores hund, hvorefter han bliver skide muggen fordi vi siger til ham, at han altså skal tage sin hund i snor - "det er jo bare en hvalp" smiley
    Iih dem kan man vist heller ikke slippe helt for....

• #10   1. okt 2015 Ja der er desværre altid nogen fatsvage ejere der bare ikke vil opføre sig normalt !

• #11   1. okt 2015 Pyha. GODT at mine frådende uhyrer aldrig kommer løs på stranden!!! De kommer faktisk slet ikke på stranden mere efter det sidste stunt de lavede med mig!!!!!!!!!!

• #12   1. okt 2015 Slæbte de dig med i vandet Mette smiley

• #13   1. okt 2015 Oh yeah. De mente at jeg skulle stå på "vandski" på mine knæ hen over sandbunden. Jeg "kom til mig selv", liggende i vandet med tøjet på, hovedet under vand og munden fuld af tang, sand og vand smiley

• #14   1. okt 2015 OMG !! Haha ej man må næsten ikke grine !! smiley smiley ... Slemme tøser !

• #16   1. okt 2015 Jeg lover dig at det var et show. Og hvis det ikke var fordi jeg nu sidder med et smadret knæ og går med stok, så ville jeg nok også grine.

Det har været lige til en tegneserie. De havde skreget som sindsyge hele vejen ned til stranden (som selvfølgelig var fyldt med mennesker!!). De havde begge flexiliner på, for hunde skal være i line på stranden!!Men p.gr.a. deres skrigeri var alle på stranden jo opmærksomme på os. Jeg havde regnet med at jeg skulle med ud at soppe og så ville det være yndefuldt (så yndefuldt som mine + 300 kg. kan være) og hyggeligt. De to sataner ville det anderledes. Jeg VED 100% sikkert at de, imens jeg tog sko af, kiggede på hinanden og sagde GO!! Og så røg de ud i vandet. Jeg kom flyvende 8 meter bagefter dem (flexilinerne er 8 meter) og landede et sted ude i vandet med hele legemet OG hovedet under vand. Kaido kom hen og var meget begejstret (Neeeeeeeej, skal du også med i vandet moar??). Lotus var langt ude,. Der var nogle børn der legede derude.

Jeg ved at ikke EN eneste strandgæst missede showet og jeg ærgrer mig bagefter over at jeg ikke tog entre.

• #17   1. okt 2015 Ej nej nej nej !! Hold nu kæft en historie ! Og stakkels dig og dit knæ smiley

• #18   1. okt 2015 Ja, stakkels mig. Nu gå jeg og venter på at mine læge har tid til at se mig igen (om 3 uger), så jeg kan ryge videre til orthopæderne, så de kan finde ud af hvad der er sket med knæet og om jeg skal opereres.

• #19   1. okt 2015 Folk vil køres op i en spids når de er online...

• #20   1. okt 2015 Ja det kunne have været kønt hvis vores hund havde bidt en lille hvalp smiley Og hvem havde så fået skylden....
    Men idioter er der desværre nok alle vegne smiley

• #21   1. okt 2015 YEEEEEAARRRHHHHHH SLUT med strandsnigere smiley :D
    here we come! smiley

profilbillede
  • #22   1. okt 2015 OHHH shit Mette smiley ej det er næsten tarveligt at grine.. men altså.. smiley

Det er næsten samme scenarie når ulvene her lurer at turen går på stranden, det er et HELVEDE at komme på to ben derned, og ikke tage turen som en vimpel.
    AL indlæring om at gå pænt er pist væk!
    meeen indtil videre har jeg holdt mig i lodret position, men fuck jeg sveder som et svin smiley

• #24   2. okt 2015 Åhh... man bliver så træt i hovedet af en slags mennesker! smiley Det er da ikke en ny regel, og uanset hvad, så skal hundene jo stadig være under fuld kontrol ligesom alle andre steder.
    Nogle mennesker VIL bare piske en stemning op.

Man kan desværre ikke helbrede dumhed smiley

• #25   2. okt 2015 Kommer angste mødre med autistiske børn mon overhovedet på stranden i vinterhalvåret ????? Synes aldrig man møder andre folk end hundfolk på stranden om vinteren.
    @ 23. Den forskning gad jeg da godt se en kilde på smiley smiley smiley Sikke da en gang sludder. Faktisk vil man da formegentlig kunne observere præcis det modsatte. Nemlig at hunde reagere mindre aggressivt hvis de kan færdes uden snor på store åbne arealer. Det giver dem overblik og mulighed for at undgå kontakt og de bliver ikke 'presset op i et hjørne'.

• #27   2. okt 2015 Ja jeg tænkte det samme ! Min skal heller ikke nyde noget af at opsøge andre mennesker eller hunde for den sags skyld ! ..

• #29   2. okt 2015 Folk fatter ikke at man skal udvise ( burde ) udvise respekt selvom hunden må være løs ! jeg kommer ofte steder hvor det er tilladt at have hunden løs under ansvar , jeg tager altid ham på plads og sommetider i snor , for han gider ikke andre hunde , og specielt ikke andre hanhunde .. Enten så lader folk deres lort løbe uden hæmninger , for det er jo tilladt at have hunden løs ! .. eller også er folk søde til at kalde den til sig og spørge først ! Lucky kan ikke klare synet af schæfere , ikke engang tæver og det er pisse irriterende når folk så bare lader deres hunde løbe i cirkler istedet for at kalde hunden til sig når de kan se at modparten faktisk har dækket hunden af , eller andet !

Kommentér på:
Hunde løse på stranden ..

Annonce