229 visninger
|
Oprettet:
IKKE falsk {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Nu har der været meget diskution om MIN hund, nemlig Walder. Mange tror at han er falsk og alt muligt andet pjat, men har fundet en løsning til at bevise at det er han IKKE. Jeg har lige lavet en video om ham, så hvis der stadigvæk er nogle, der tror han er FAKE, skriv til mig, og jeg skal vise dig videoen. Så har jeg også lige sat et billede ind på Walders "præsentation", der beviser at han altså virkelig KAN springe. Det er godt nok ikke særlig godt, men det beviser da at jeg ikke lyver!
sep 2004
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 104
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 29
Jeg er ked af, at du ikke tror mig.. har du set mit billede jeg har lagt ind??!! det beviser da noget, gør det ikke?!
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Det skal lige siges at jeg tror på dig, men som Charlotte siger bliver det sværere og sværere at komme ind fordi alle de fakes kommer og gør nettet surt *GG*
nov 2004
Ja, altså han har kun sprunget 2½ meter længde 1 gang - en dag hvor han virkelig var i topform!!
Cecilie:
Ja, altså, du må lige tænke på at han faktisk er en jagthund - Kleiner münster Länder er en jagthund. Jeg syns' også det er utroligt, men den er god nok.. han er bare fantastisk!
nov 2004
Ja, træls, men vidste ikk lige hvad jeg ellers skulle gøre!
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
nov 2004
Dejligt at du nu tror på mig!
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
Men har da gået på jagt med flere racer (og blandinger) og ser hvordan hundene arbejder. Der hvor jeg skal gå har de udstyret terrænet med mindst 100 grøfter (føler jeg) og ser hundene arbejder op og ned i fuld fart hele dagen.
nov 2004
Ja, Walder kan virkelig også bare blive ved og ved og ved... -selvom jeg stopper når han har sprunget i 15 min.
Forresten går jeg ikke en gang til agility med ham, men vi træner også ca. 1 gang i ugen. Han har faktisk haft evnerne lige siden vi begyndte...
IKKE falsk