{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
229 visninger | Oprettet:

IKKE falsk {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Nu har der været meget diskution om MIN hund, nemlig Walder. Mange tror at han er falsk og alt muligt andet pjat, men har fundet en løsning til at bevise at det er han IKKE. Jeg har lige lavet en video om ham, så hvis der stadigvæk er nogle, der tror han er FAKE, skriv til mig, og jeg skal vise dig videoen. Så har jeg også lige sat et billede ind på Walders "præsentation", der beviser at han altså virkelig KAN springe. Det er godt nok ikke særlig godt, men det beviser da at jeg ikke lyver!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IKKE falsk
  • #1   22. nov 2004 Ja, desværre bliver det nok svære og svære at komme ind her, men der er også utrolig mange der misbruger denne side og sender falske hunde herind, det er træls for det mistænkeliggør jo folk, så der skal ikke meget til før man tror at en hund er falsk. Det er synd for alle dem med rent mel i posen...men jeg tror på du er ægte og har også givet dig en stemme. ;o)

• #2   22. nov 2004 Cecilie:
    Jeg er ked af, at du ikke tror mig.. har du set mit billede jeg har lagt ind??!! det beviser da noget, gør det ikke?!

• #3   22. nov 2004 Det er flot af ham at springe så højt, men er det virkelig 2½ meter? ;o) Hvis det er det så kan han i hvert fald springe kanon højt!
    Det skal lige siges at jeg tror på dig, men som Charlotte siger bliver det sværere og sværere at komme ind fordi alle de fakes kommer og gør nettet surt *GG*

• #4   22. nov 2004 Rikke:
    Ja, altså han har kun sprunget 2½ meter længde 1 gang - en dag hvor han virkelig var i topform!! smiley

Cecilie:
    Ja, altså, du må lige tænke på at han faktisk er en jagthund - Kleiner münster Länder er en jagthund. Jeg syns' også det er utroligt, men den er god nok.. han er bare fantastisk! smiley

• #5   22. nov 2004 Lars:
    Ja, træls, men vidste ikk lige hvad jeg ellers skulle gøre! smiley

• #6   22. nov 2004 Det er ikke så usædvanligt at jagthunde springer de distancer - over åer fx på jagt. Så at Idas hund har sprunget så og så langt ligger tilbage i hunden fra de smidige jagthunde.

• #7   22. nov 2004 Hold da op, tak Karin!
    Dejligt at du nu tror på mig! smiley

• #8   22. nov 2004 Rødmer - ja jeg var streng ved dig - håber så også på du tror på den forklaring jeg har skrevet til dig andet sted.
    Men har da gået på jagt med flere racer (og blandinger) og ser hvordan hundene arbejder. Der hvor jeg skal gå har de udstyret terrænet med mindst 100 grøfter (føler jeg) og ser hundene arbejder op og ned i fuld fart hele dagen.

• #9   22. nov 2004 heeh godt du indrømmer det! smiley
    Ja, Walder kan virkelig også bare blive ved og ved og ved... -selvom jeg stopper når han har sprunget i 15 min.
    Forresten går jeg ikke en gang til agility med ham, men vi træner også ca. 1 gang i ugen. Han har faktisk haft evnerne lige siden vi begyndte...

Kommentér på:
IKKE falsk

Annonce