627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til gøen Hjælp til gøen

Min kære nabo har et problem med hendes hund. Det er en svensk dansk gårdhund som desværre gør den hele dagen når den er alene.
Hun synes det e synd for hunden og os naboer, så hun spurgte mig den anden dag hvad man kunne gøre ved det.
Har i nogen gode råd til hvordan man får sin hund til at tie stille imens man ikke er hjemme?
Mette

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til gøen
  • #1   20. jun 2008 det ved jeg faktisk ikke. hun er flyttet fra landet ind midt i byen. Så ved ikke om hunden først er brgyndt at gø efter hun er flyttet

• #2   20. jun 2008 hun burde øve alene hjemme med den... og sørge for den har nogle aktiviteter til når hun er væk

• #3   20. jun 2008 Sørge for at hunden bliver aktiveret før den skal være alene, gerne søge eller spor så den bliver træt i hovedet.
    Prøv at lade radioen være tændt, så den ik reagerer på alle de lyde den kan høre.
    Hvis det først er kommet efter de er flyttet, tror jeg måske det er et spørgsmål om, at hunden lige skal blive tryg ved det nye sted.
    Prøv evt. at lad den have et enkelt rum eller to at være i.

Kommentér på:
Hjælp til gøen

Annonce