1.861 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvem skal arve hunden ? Hvem skal arve hunden ?

Har du tænkt på hvad der skal ske med din hund, hvis du går bort eller af anden grund ikke længere kan passe den ( alvorlig sygdom, ulykke el.)

Og har du sagt det til dine pårørende eller skrevet det i et testamente ?

Dess skal enten tilbage til opdrætter eller aflives. Jeg synes ikke hun egner sig til omplacering

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem skal arve hunden ?
  • #1   20. jun 2008 Jeps, de ryger tilbage til opdrætter, og hvis de af en eller anden grund ikke kan, så er det svigermor smiley

• #2   20. jun 2008 jeg har skrevet et dyretestamente hos dansk dyreværn. de er nu forpligtiget til at sørge for at mine hunde får et godt hjem og i tilfælde af alvorlig sygdom eller død skal de huse dem indtil dette lader sig gøre.. man kan også lave en aftale om at de sørger for at hunden bliver aflivet.

• #3   20. jun 2008 Hej - ja, det har jeg. Min gode ven skal have ham hvis der skulle ske mig noget. De har været de bedste venner siden jeg fik Dumle.

God tanke du fik der - og tak for viderebringelsen smiley

• #4   20. jun 2008 min veninde får mine, det er aftale der er lavet for læææænge siden

• #5   20. jun 2008 Nææ, det har vi faktisk ikke tænkt så meget over.

Først ville det måske være logisk, at den gik tilbage til opdrætter, som helt sikkert ville få ham omplaceret til Flyvestation Karup. (Hærens hundeskole). Men skulle han være for gammel til det, så ville aflivning måske være det bedste.. Jeg ved det ikke.

• #6   20. jun 2008 faktisk et godt spørgsmål.. og ja hvad der skal ske kan jeg ikke lige svare på, men ville helt klart sige opdrætter først...

• #7   20. jun 2008 Nej, men har tænkt lidt på det, go selv om vi ikke er i famillie ville jeg rigtig gerne have Kira skulle eje ham. Da jeg stoler 100000000% på hende, og ved hun ville passe på ham.

• #8   20. jun 2008 Hvis der sker noget med en af os, beholder den anden hundene. Men hvis der sker noget med os begge, tager mine forældre dem og hvis de er forhindret, skal Blackie aflives og Lotus til opdrætter:-))

• #9   20. jun 2008 går jeg bort er det enten mine forældre eller kæresten..men er det min kæreste der går bort ved vi ikke helt med draco han ville m´nok få klippet bollerne og lykkes det beholder jeg ham hvis ikke så ville jeg høre opdrætter eller aflive ham..

• #11   20. jun 2008 Synes ikke jeg har så mange at velge hvem som får mine hunde...

Så jeg vil nok ta hundene med i graven , så ved jeg at de ikke kommer til nogen som ikke behandler de godt.

Men finder jeg nogen jeg synes måske kan have de hvis jeg dør så er det måske mulighed... MEN jeg er kræsen

Hvis de ikke bliver aflivet tror jeg at jeg vender mig i gravern ...

• #12   20. jun 2008 Hos mig var det alerede da jeg fik Møffe aftalt at mine forældre skulle overtage hende hvis det nogensinde skulle gå så galt. Og skulle de ikke kunne tage hende af en eller anden grund, ja så skulle hun aflives (grundet lidt uheldige tendenser i hendes adfærd).

Reiki skal tilbage til opdrætter (eller hjem godkendt af denne) hvis det nogensinde skulle blive aktuelt -men er ikke i tvivl om at mine forældre osse gerne overtog ham:o)
    Da han er udstationeringshund, er det jo ikke kun mig der bestemmer hvad der skal ske i en sådan situation.

• #13   20. jun 2008 Det er nedskrevet, Fie bliver aflivet hvis der sker mig noget

• #14   20. jun 2008 jeg må ærlig indrømme, at jeg håber at min familie vil tage dem til sig, da de ved at mine dyr betyder alt for mig (:
    ligesom jeg vil tage deres

• #15   21. jun 2008 Har ingen aftale med nogen, men mine forældre ville gå ind og tage ham, ligesom jeg ville tage deres.. smiley

• #16   21. jun 2008 Jeg har aftalt med Laila (med Rocky og Batman) at de skal ha Daisy eller også skal min mor :o)

Kommentér på:
Hvem skal arve hunden ?

Annonce