1.842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Har i nogensinde fortrudt? Har i nogensinde fortrudt?

at i har fået hund?
Har lige været på en 1 times lang tur med Tasso og vi hyggede meget ;D
Men så var det at det slog mig, om jeg nogensinde har fortrudt at vi fik hund..

Hmm, *tænke tænke* .. nej, det har jeg faktisk ikke. selvom det til tider er hårdt og i starten brugte vi over 10.000 kr på Tasso på hans operation osv.

Men nej, det har aldrig slået mig at jeg har fortrudt.

Hvad med jer?
Har i nogensinde fortrudt?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i nogensinde fortrudt?
  • #1   29. jun 2008 nej jeg har aldrig fortrudt jeg har fået diesel
    jeg fortrød med en gammel hund som har fået det meget bedre nu men ikke diesel jeg er jo blevet voksen nu og har fået styr på mit liv det havde jeg ikke før

• #2   29. jun 2008 NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ og jeg kunne fortsætte. ALDRIG nogensinde har jeg fortrudt vores dejlige hunde - ja, der har været slemme tider, men det er jo især dér at vi finder ud af, hvor meget vi har brug for hinanden.

• #3   29. jun 2008 Nej.. Jeg har ikke en eneste gang fortrudt at jeg har fået Luna

Rent faktisk er jeg lykkelig over at jeg fik hende *S*

• #4   29. jun 2008 det der med at komme hjem og der står en hund i døren med logrende hale ;D det er bare så skøønt ;D

• #5   29. jun 2008 NEJ ALDRIG:....

Man kan godt nogen gange få den der af ens bekendte ej skal du hjem kan du ikke lige tage med i byen, og nej kan man ikke, men vil aldrig for noget i hele verden bytte Amy væk til et hundefritliv.. hun er mit livscentrum , hver eneste dags højde punkt...

Kender desværre en der har, og nu skal hun af med hunden, den er så også alene næsten 24 timer i døgnet da hun intet fatter af det med at have hund, hun er 2 år ældre end mig, og jeg for bare ondt af den hund...

• #6   29. jun 2008 Nej det har jeg ikke.. Men jeg har da fortrudt ting som fx at skulle opdrage Loba på en anden måde eller sådan.. Men jeg har aldrig fortrudt at få hund.. det kan være min far har da det bestemt ikke var ham der valgte vi skulle have hund:-P

• #7   29. jun 2008 Der har været tider hvor jeg synes det har været mindre sjovt at være hundeejer

• #8   29. jun 2008 Nej jeg har aldrig fortrudt.
    Men tanken har da et par gange strejfet mig, at nogle ting vil være lidt lettere uden en hund.
    Jeg elsker alt ved at have hund, og trods det vi har haft /har nogle adfærdsproblem,er som har kostet meget sved og tårer, så har jeg stadig aldrig fortrudt.

• #9   29. jun 2008 Både og.. Jeg er lidt ked af at jeg ikke lige fik tænkt mig en extra gang om da jeg købte Tinka. Det er til tider ret hårdt at få arbejde, fritid og hund til at passe sammen. Specielt når man ikke kender nogen der kan hjælpe lidt i ny og næ med en pasning..

Men nej.. Jeg ville aldrig gå af med hende.. smiley

• #11   29. jun 2008 Nej da smiley Ville ikke undvære det for noget i verden...Elsker min dejlige Timo og vil give alt i verden for han har det godt..

• #12   29. jun 2008 Anne-Louise S
    det kan også være bedst for hunden det var det da jeg kom af med min gamle for to år siden hun har det meget bedre nu end jeg kunne gøre det for hende dengang

men diesel kommer jeg aldrig til at fortryde =)

• #13   29. jun 2008 Nope...Never.....Og jeg har haft nogle stykker med årene:-)). Jeg har ind imellem forturdt den måde, som jeg for mange år siden trænede mine hunde, men heldigvis er jeg blevet meget klogere. Men jeg har ALDRIG fortudt at jeg har fået hund. Jeg er vokset op med masser af dyr og jeg ELSKER det. Så skide være med byture (som jeg nu også er blevet en hel del for gammel til......*GGGGG*). Hundene giver en noget, som ingen andre kan give, nemlig ubetinget kærlighed:-))

• #14   29. jun 2008 Nej - hver eneste dag er en glæde med hunden! Det "besvær" (som nogen mener det kan være) med at skulle lufte hunden HVER dag i regnvejr osv. bliver opvejet af glæden ved at have hunden. Det med gåturene og bare samværet med hunden er det jeg nyder mest af - det er simpelthen det bedste jeg ved!

• #15   29. jun 2008 Har ikke fortrudt at beslutte mig at få hund. Jeg fortrød at købe min gamle hvalp fra det sted vi gjorde, for hun havde slet ikke haft det godt og var syg fra vi fik hende hvilket førte til aflivning da hun var knap 11 mdr.

• #16   29. jun 2008 Til gengæld har jeg fortrudt meget omkring opdragelse samt der hvor jeg købte min hund.

• #18   29. jun 2008 jeg fortryder lidt opdragelse da han nu er jalux på katten og andre hunde vi snakker med men det kan man jo pille af ham endnu
    og jeg fortryder lidt stedet da jeg ser mange spøgelser omkring hans helbred og størelse men jeg elsker ham meget

• #19   29. jun 2008 Jeg har da haft tidspunkter hvor jeg ønskede hunden hen hvor peberet gror *gg* smiley

• #20   29. jun 2008 Jeg har dog lidt fortrudt,at jeg købte en brugt hund på 1,5 år,der var meget sky og nervøs....og var ved at splitte et helt hjem af...men nu er hun 5 år og med meget træning og kærlighed ...er det blevet den bedste ,og kærlige hunni ...har kostet meget sved og tårer...ku slet ik undvære hende nu....

• #21   29. jun 2008 Nej jeg aldrig fortrudt, vi fik vores hunde..

Jeg er så taknemmelig for hver dag, jeg får lov til at tilbringe sammen med dem.. Jeg ville ikke være dem foruden.. Heller ikke når Sade stikker af med mit rene vasketøj...o)

• #22   29. jun 2008 Nej da. Tværtimod :o)

• #23   29. jun 2008 jo i stor grad.. især med buffy... hun er desvære vendt tilbage til sin destuktive adfærd efter hendes opration... så som i da de var alene i knap tre timer havde hun pænt været i gang med en væg... kort sagt den hund er blevet træt af at bide i ting nu, så hun har gået i gang med huset... så jo har spurgt mig selv et par gange om hvorfor det lige er at vi har hende... men det går nu hurtig over.. vi ved jo hvorfor hun gør som hun gør... og vi ved at med tiden vil hun stoppe med det...

• #24   29. jun 2008 Ja, lige nu... Så var jeg sluppet for at skulle tage afsked med dem....!

MEN jeg ville aldrig nogensinde være foruden de oplevelser og fantastiske stunder jeg har haft med dem.... !

• #25   29. jun 2008 nej jeg har ALDRIG fortrudt at jeg har købt hund...
    kan da tænke i ny og næ at jeg måske har været for ung.. men elsker ham den lille, så jeg skal aldrig af med ham!

• #26   29. jun 2008 der vil jeg også være ærlig at sige at jeg også kan have dage hvor det er mindre rart at have hund. ferie, arbejde mm kan gøre det svært indiemmen, men det går altid over og jeg vil ikke undvære ham for noget! smiley

• #27   29. jun 2008 jo jeg har, og det var da man skulle indse man skulle ned med åbbe og lave en slutning på hendes liv, lige der ville jeg ønske jeg ikke havde hen.

• #28   29. jun 2008 Jo jeg har fortrudt engang imellem synes sku det er lidt hårdt at få det hele til at gå op i en højere enhed engang imellem - det som også ar været meget hårdt var hvalp og baby på samme tid... puhh det var en sej omgang

• #29   29. jun 2008 Jeg har ikke på et eneste sekundt fortrudt at jeg har fået ludwig. han er simpelhen mit livs kærlighed smiley

han gør så meget for mig og jeg for ham! vi passer så godt sammen vi to. Love you Ludwig smiley

• #31   29. jun 2008 Bettina H:

Jamen, velkommen til HG:-))

• #33   29. jun 2008 Kan siges ganske kort: JA... Ville aldrig nogensinde gå det igennem igen som vi gjorde med Joey..

• #34   29. jun 2008 Nej, jeg har ikke fortrudt..

Men jeg har mange gange tænkt på, hvor enkelt livet må være uden en hund.
    Ingen tvivl om, at den måde vi har hund på sætter nogle begrænsninger.

Men hellere begrænsninger end ingen hund.... Been there, done that... Det gik bare SLET ikke.

• #35   29. jun 2008 Åh ja.....Jeg har også haft 2 måneder i mit liv uden hunde.......Og DET var bare ikke mig:-))

Kommentér på:
Har i nogensinde fortrudt?

Annonce