{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Michael A
Michael A
Tilmeldt:
3. jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Hjælp - hvilken hvalp skal vi vælge {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Vi skal have hund i familien - labrador - og vi skal vælge en hvalp ud af 3. Vi har besøgt dem flere gange og de er snart 6 uger. De virker meget ens (glade og udadvendte) og det samme siger kennelejeren, men vi vil gerne teste dem for at se om der alligevel viser sig nogle forskelle der giver os anledning til at fravælge 2 af dem. Hvad skal vi gøre for at udvælge os en god hvalp blandt de 3.

På forhånd tak.

Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - hvilken hvalp skal vi vælge
  • #1   3. jul 2008 Michael -har i snakket med opdrætter om valg af hvalp. Opdrætteren er jo de der kender hvalpene bedst og hvis i har fortalt om jeres ønsker fo den kommende hvalp, må opdrætter bestemt kunne vejlede i jeres hvalp (i hvert fald hvis i har valgt en god en af slagsen) :o)

  • #2   3. jul 2008 jeg valgte den mindste i kuldet da vi skal bo i lejlighed..

    Jeg er klar over at jeg kan ricikere hun vokser sig større end de andre, men der er en god chance for hun forbliver "lille" *g*

    og så kunne jeg slet ikke stå for pletten på næsen, plus hun var noget af en kælepot, hvilket også er et stort plus for mig


  • #3   3. jul 2008 Michael -det synes jeg da er lidt trist. Opdrætter bør da kende sine hvalpe, og udfra hvalpekøbernes ønsker til en hund kunne give et nogenlunde fingerpej om hvilken hvalp han/hun mener ville passe bedst til de behov.

    -ikke at opdrætters ord nødvendigvis SKAL følges, hvis ikke man er enig (selvom en del opdrættere ikke lader køberne vælge helt frit), men jeg ville ikke undvære den hjælp en god og erfaren opdrætter kan give.


  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #4   3. jul 2008 Michelle og Tina F

    Vi har talt med opdrætteren, men det tror jeg ikke hun går så meget op i, eller også er det fordi hun ikke kan mærke forskel på hvalpene.

    Hvalpetest er ikke noget der bruges på kennelen, det er jeg helt sikker på.

    Men jeg skal larme næste gang hvalpene skal besøges kan jeg forså - tak for svarene.


  • #5   3. jul 2008 Wow jeg er hurtig -jeg har svaret på et indlæg der kom EFTER mit svar *GG* (eller er det bare på min skærm Michaels indlæg kommer efter mit?)

  • #6   3. jul 2008 Michelle *strid kælling *-

    Giver dig fuldstædig ret


  • #7   3. jul 2008 vil tilføje at det var i samtale med avleren at det blev en tæve smiley

Kommentér på:
Hjælp - hvilken hvalp skal vi vælge

Annonce