{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

hund og børn {{forumTopicSubject}}

hjælp søges omgående
jeg har en papilon der er lidt over et år nu , han har altid været vores et og alt indtil vi fik vores datter her for lidt over 4 mdr siden lad mig sige det på den måde at den dag vi kom hjem fra sygehuset med hende der gik vores hund ind og pissede i vores seng og nu er han bare begyndt at gøre det over alt , det skal lige siges at vi fik et barn med kolik så der har ikke været så meget tid til ham men det er da klart blevet bedre nu hvor hendes kolik er væk men hans tisseri er bare ikke stoppet så lommer mit spørgsmål ,,, hvordan får jeg ham til at holde op med det tissen igen?
for vi kan ikke have en dør til at stå åben for så render han lige ind og tisser i sengen og jeg bliver snart idiot af det
håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund og børn
  • #1   5. jul 2008 *han har altid været vores et og alt indtil vi fik vores datter her for lidt over 4 mdr siden*

Måske der problemet ligger?? Jeg siger bestemt ikke at det er nemt, men du indrømmer selv at I ikke har haft overskud til ham. Nu har I så en smule overskud, så NU skal han dæleme være renlig igen efter 4 måneder? Og helst i løbet at få dage? Ting tager tid. Han skal IKKE have lov at komme i soveværelset og dørene SKAL lukkes:-))

• #2   5. jul 2008 jnej men synes bare at det er mærkeligt at han begynder på det tisseri efter at han har været renlig i ca 6 mdr

• #3   5. jul 2008 Han er sikkert frustreret over ikke at være nr 1 i jeres liv, og vil ha noget opmærksomhed.
    selvfølgelig har det været hårdt med et kolik barn, men ellre normalt, skader det ikke barnet lige at skrige 2 min længere, hvis man er igang med noget andet, eks sin hund.

• #5   5. jul 2008 Det er ikke spor mærkeligt.......Han har været centrum for jeres opmærksomhed lige indtil nu. Det er han så slet ikke mere. Faktisk har I ikke ret meget tid til ham mere. Han SKAL da blive frustreret..

• #6   5. jul 2008 jeg synes også vi prøver at give ham al den tid vi overhovedet kan og magter og han må også gerne være i sengen hvis bare han ikke tisser

• #7   5. jul 2008 Det er helt naturligt, at der er mindre tid til hunden når man får et barn, det skal alle bare lige vænne sig til , også hunden.. man lader altså ikke en lille baby ligge og skrige fordi man lige er igang med noget med hunden (synes jeg ikke).... Selvfølgelig skal hunden også have opmærksomhed, men barnet kommer altså først :o)

• #8   5. jul 2008 jeg tager ham med hver eneste gang jeg går ud men hunde træning bliver lidt svært da min mand arbejder nat så det kniber med tiden i hverdagen
    men tak smiley

• #9   5. jul 2008 katja p
    jeg kan kun give dig ret hunden kommer ikke i første række længere

• #10   5. jul 2008 Ja sådan er det bare, og hunden kan også sagtens få et rigtigt dejligt liv, selvom den "kun" er nummer to... Det skal man ikke have dårlig samvittighed over, så længe man ved at hunden stadig bliver passet godt og får hvad den har behov for, så kan det godt være at i lige nu er lidt uenige om behovet ;o) Men det skal nok komme...

Kommentér på:
hund og børn

Annonce