{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Hvalpe køber {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo de her 5 dejlige hvalpe, og 3 af dem er reseveret...
Har et lille spørgsmål til om en af køberene...

Det er et kæreste par, hvor af det åbenbart kun er den ene part der er intereseret i hunden..
det er fyren, der tager hvalpen op og snakker med den osv.
Og når jeg snakker med pigen siger hun at det skal jeg forklare til kæresten, ja det kan jeg godt men hvorfor er det hun ikke selv er intereseret???
Har det lidt sådan at jeg syns det er mærkeligt at de ikke begge to går op i hunden, og burde det ikke være det når de begge har valgt at få sådan en lille str. når de bor sammen...
Hun har slet ikke holdt hvalpen og virker ikke intereseret og er halv bange for mine voksne hunde...
Puha syns det virker svært for mig at finde ud af om det er de rigtige købere...
hva syns i???
Håber ikke det er for indviklet skrevet, for så skal i bare spørge ind...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe køber
  • #1   7. jul 2008 ville nok finde en anden køber til hunde.. selvfølgelig vil fyren nok tage sig godt af hunden men hvis pigen ikke er intresseret i den hvad så når hun skal være alene med den

• #2   7. jul 2008 Kan godt forstå dit dilemma... det virker ikke optimalt, at kun den ene part er interesseret.
    Må så sige, at hjemme hos mig, er hunden min og kun min. Kæresten nusser med den og kan godt lide den, men ansvaret og gå-turene har han ikke noget med at gøre. Jeg skal have nr. 2 om ikke ret længe, og også den er kun mit projekt - det har vi helt styr på på forhånd. Måske har de det på samme måde?
    Jeg ville konfrontere dem med tankerne og de bekymringer, de giver dig.

• #3   7. jul 2008 Hejsa Jeg har selv hvalpe der skal sælges og har også svært ved at finde de rigtige ejer, man vil jo kun sine hvalp det bedste.. mit råd til dig om de køber er at lægge det ud du har skrevet herfor dem og se hva de siger til at du har det sådan, men hvis der ikke kommer nogen reaktion syntes jeg ikk de skal købe, hvalpen skal have kærlighed fra begge ejer.. det går jeg ikk den ikk kan være tryg ved begge. men held og lykke med de små..

• #4   7. jul 2008 Jeg synes det er fair det kun er den ene der reelt "går op i hunden", men begge skal da være indstillet til en vis grad på familieforøgelsen og have lysten til hund!

• #7   7. jul 2008 Ja, man vælger selv sine hvalpekøbere lide indtil der er batalt depositum, så har man fravalgt retten til at vælge køber fra. Bare en lille oplysning.

Begge parter skal være interesseret i hvalpen, eller kan det ende med, at det bliver hvalpen, der bliver taberen, for hvis konen fra starten ikke er interesseret, kan det ende med at hunden bliver solgt senere, fordi hun ikke gider den........

Held og lykke med hvalpene.

• #8   7. jul 2008 hmm.. ja.. den er lidt svær... altså pigen spørger meget ind til hunden osv. men siger det er fyren der står for at købe mad osv. fordi hun har katten..
    de bor lige ved siden af mig, så har mulighed for at følge med.. og jeg har også sagt det til hende nu, hun siger hun er lidt bange for at tage hvalpene eller mase dem, men hun vil gerne ind til mig nu efterjeg har sagt det til hende, og prøve at holde hvalpen, hvilket hun somsagt aldrig har prøvet, og hvalpen er 6 uger..
    tror det måske er fordi hun er lidt usikker.. hun har ik haft hund før nemlig..

• #9   7. jul 2008 Herhjemme er det da også mig der står for hundene... Og mig der har besluttet at vi skulle have en mere. MEN jeg var også 100% klar over at selvom min mand protesterede i starten, ville han være HELT solgt, når vi besøgte hvalpene og jeg fik ret:-)) Vi glæder os som vanvittige til at få dette lille væsen ind i huset og lære vores nye hund at kende. Men jeg VED at ansvaret i bund og grund er mit..

JEG ville ikke sælge til nogen, som ikke interesserede sig for hunden:-))

• #10   7. jul 2008 Nå, ok så vil jeg måske ikke have så store betænkeligheder med at sælge til dem, for hvis det er fordi hun er bange for at klemme hvalpen, vi andre kan jo også være bange for at holde en baby fordi de er så små:-)
    Og der er som så ikke noget galt i, at det er hende der har kat og ham der har hund, som regel deles man jo alligevel:-)

• #11   7. jul 2008 Nu skal i se det fra hendes side af , det kan være hun er bange for hunde, det kan være hun intet ved om hunde, og at han går meget op i hunde, og hun gerne vil have hund inderst inde, men er bange for den, men hva ved jeg ..

• #12   7. jul 2008 Hørte en af de bedre der hvor vi købte Balder- Et ægtepar havde været ude og se på hvalpene, det gik også fint lige indtil én af hvalpene tissede på gulvet - Der udbrød de - adr de tisser jo på gulvet !!

ja hvad havde du forventet af en 6 uger gammel hvalp - De fik heller ikke hvalp derfra..

Men der er vist bare nogle som ikke sætter sig ind i det med at anskaffe sig en hund, på godt og ondt.

• #13   7. jul 2008 Jeg tror at du skal gå efter din intuition. Den taget sjældent fejl. I Lotus`kuld var der EN som opdrætter ikke rigtig kunne finde ud af, men hun endte med at sælge til denne person. Hunden er opereret for en ledmus og køber klager over alt og alle. Hunden kan ikke komme sig ovenpå operationen og dyrlægerne påpeger at det er heller ikke nemt, når hunden (en tæve) vejer 48 kilo!!!! Opdrætter er KNUST over at hun ikke lyttede til sin intuition:-))

• #14   7. jul 2008 Men prøv og spørg køberne hvorfor hun ikke er int, det ville jeg skam gøre.

• #15   7. jul 2008 Jeg ville så absolut ikke sælge en hvalp til to mennesker der ikke er enige om at få hund,og heller ikke til to helt unge mennesker

• #16   7. jul 2008 Det lyder da ikke til, at de ikke er enige om at skulle have hund, "pigen" spørger jo ind til hunden, men er bare bange for at komme til at "ødelægge" hvalpene ved at løfte på dem. Det er da også tit, at den ene står for den ene hund, og den anden for den anden, her er det så bare en kat, der er hendes. Det er jo også tit, at det er et familiemedlem, der går til træning med hunden, men det betyder jo ikke, at det andet familiemedlem ikke er engageret i hunden.

• #17   8. jul 2008 kan da fortælle om os så he he
    min mand har aldrig haft hund eller været interesseret i hund før han mødte mig, der er vokset op med hundekennel, så han virkede da nok heller ikke så interesseret i starten og det var også aftalen at det var min hund, men nu elsker han da hunde (altså i hvert fald en del hunde når han har lært dem at kende)

Kommentér på:
Hvalpe køber

Annonce