464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vil ikke rigtig Spise Vil ikke rigtig Spise

Hej Hundegalleri

Sjumba var nede og blive checket og vaccineret hos vores dyrlæge i går. Alt så fint ud så det er jo perfekt. Men efter at han fik sin vaccination så har han ikke rigtig været interesseret i sin mad... Er det normalt eller skal jeg være nervøs?

Mvh

Lasse

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke rigtig Spise
  • #1   8. jul 2008 du skal holde øje, vil jeg sige.
    nogen hvalpe kan ikke tåle vaccinen og nogen af dem kan endda blive rigtig syge af det.

• #2   8. jul 2008 Hold øje med Sjumba. De kan godt få det skidt at vaccinen, og det ka godt vare op til 3 dage. Hvis han stadig har det rigtig skidt efter de dage, ska du kontakte din dyrelæge igen!

hold øje med om han får feber os, det er meget normalt, men den skal ik ligge for højt.. desuden ka de godt miste appetiten, ludwig gad hellere ik rigtig spise i et par timer efter han var blevet vaccineret

• #3   8. jul 2008 Jeg vil ikke råde dig til at vente tre dage med at søge dyrlægens råd......jeg ville nok ringe i eftermiddag hvis den stadig ikke spiser.....
    En hvalp skal helst have noget at spise hver dag med det aktivitetsniveau de har.

• #4   8. jul 2008 Hvis han ikke har spist når jeg kommer hjem så ringer jeg til dyrlægen.... Vores nabo har lige været over og kigge til ham.

Han virker glad men meget træt. Har spist lidt men ikke ret meget.

• #5   8. jul 2008 Det tror jeg er fornuftigt.......god bedring med din lille vaps.

• #6   8. jul 2008 Det er meget normalt, at hvalpen er træt og ikke vil spise (har kvalme) efter en vaccination og det er ikke farligt. Hold selvfølgelig øje med hvalpen! Den skal gerne have det noget bedre imorgen.
    Hunde, der som sådan ikke kan tåle vaccinen vil få en allergisk reaktion, der sjældent er til at tage fejl af, og denne reaktion kommer hurtigt (som mennesker der ikke kan tåle bistik f.eks.) og det er ikke det, der er tale om her.
    Prøv evt. at lokke lidt kogt kylling i den lille og gerne lidt A38, da der er lidt væske i det.

God bedring! :o)

Kommentér på:
Vil ikke rigtig Spise

Annonce