{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er du MEST glad f.a.h. hund?
  • #1   10. jul 2008 Jeg er gladest for mine hunde, når jeg er alene hjemme... Min forlovede har rejsearbejde, så det er ofte jeg er alene hjemme...

    Også er der også, når jeg ser hvor gode hunde de er... Når man kan se de er opdraget ordentligt... Så er jeg rigtig glad for at have hund og pavestolt...


  • #3   10. jul 2008 Hele tiden hun er min baby!!!!!

  • #4   10. jul 2008 Tillykke til Tikka:o)

    Tante Brahe.. Det var godt skrevet..

    Jeg er mest glad for at have hunde, når jeg kan se, glæden stråler ud af deres øjne.. Når de løber glad rundt og leger, ligger og putter sammen med hinanden, katten eller os. Jeg sender dem ofte et blik og tæmker: Hold da op, hvor er jeg heldig og taknemmelig for, jeg har de to i mit liv..:o)


  • #6   10. jul 2008 Tante Brahe
    Så let slipper du ikke ;-), det er et for let svar smiley
    Kom med et mere præcist svar, og NE,J jeg er IKKE krævende GGGG


  • #7   10. jul 2008 Karina J
    Tak smiley


  • #8   10. jul 2008 Karina J
    Præcis sådan har jeg det også- der er ikke noget bedre end at se sin hun/hunde være tilfreds- også kaldet lykkelig på menneskesprog smiley


  • #9   10. jul 2008 Når jeg er ked af det og hele verden ramler, og hun bare er der for mig

    Når jeg ser den livsenergi hun har, og den store glæde hun får ud af at løbe

    Når hun putter sig ind til mig, så jeg rigtig kan mærke hvor glad hun er for mig

    Når jeg trænger til selv at få brugt noget energi, og hun bare er klar på at løbe/lege/gå osv.

    Når hun styrter ud i køkkenet fordi det er hendes tur til at få mad

    Når hun fjoller rundt med et ben

    Når hun graver i puden fordi det er sjovt

    Når hun ligger og drømmer, og alle 4 ben kører på hende mens hun ligger og småbjæffer

    Når jeg ser på hende, og nyder hvor ufattelig smuk hun er

    Når hun sidder og kigger på mig med de der øjne som kun hun kan stille op


    Alt ved hende får mig til at glæde mig over, at jeg valgte hende - ikke at jeg valgte at få hund, men at jeg valgte at få HENDE!
    Ikke om jeg vil undvære hende for noget i verden!


  • #10   10. jul 2008 Camilla A
    Hvor sødt, og egentlig lidt rørende hvor meget sådan en hund kan få os til at blive bløde som vingummier ;-). SKØNT


  • #11   10. jul 2008 Tante.. He he dem er vi vist et par stykker af herinde:o) I øvrig dejlig video:o)

    Izabella..Kan kun være enig.. Det er lykken for os med hundo)

    Camilla A.. Blev jo næsten helt "forelsket" i din hund her gennem skærmen:o)


  • #12   10. jul 2008 izabella

    Jeg ka en gang i mellem sidde med tårer i øjnene når jeg kigger på hende - simpelthen fordi jeg er så glad for hende!
    Før jeg fik hende, var jeg ikke klar over at man kunne blive SÅ glad for et dyr!

    Hun er mit et og alt - hvad jeg dog skulle gøre uden hende!


  • #14   10. jul 2008 Og nu sidder jeg så med tårer i øjnene igen, he he


    Med alle sine "fejl" og små særheder, hendes lyserøde hud der skinner igennem hvis hun bliver våd (eller meget kold)

    Hendes fantastiske stritører (der egentlig er herre grimme)


    At hun i en alder af 6 år stadig er så meget en fjolle-rolle*GG*


  • #15   10. jul 2008 Sov godt tante Brahe.o)

  • #16   10. jul 2008 At se hende når hun bliver sluppet løs med en bold - hvordan forben flyver ud til alle sider, mens hun "bobber" bolden ned i jorden, mens hun tar en 2-3 æresrunder i fuld fart, og egentlig bare nyder livet

    Hvordan hun en gang i mellem får et rulle-flip af den anden verden - og igen, at se hvor meget hun nyder livet, hvor meget hun nyder at være til


    Miiiiin lille skatter smiley


  • #17   10. jul 2008 Tante Brahe
    You ain't seen nothing yet.....GGGGG
    Tak for en lidt bedre forklaring...men stadig ikke helt tilfreds...GGGGG Forbered dig på en bedre til imorgen- sov godt smiley


  • #18   10. jul 2008 kærligheden, samarbejde, hengivenheden.. det overskygger alt det mindre sjove ved at eje hund xD

  • #19   10. jul 2008 ** TANTE BRAHE** *
    Kan kun sige det samme :o)
    Men er også utrolig glad for at ha´ ham når jeg er alene hjemme :o)
    Elsker ham med hud og hår,,, simpelthen ;o)


  • #20   10. jul 2008 Tja som nogen hvis har sagt,så hvert sek. hvert minut tja 24 timer i døgnet..
    EEEEEElsker vores to vuffer smiley Tyson er den stille og vil nusses heeeeeele tiden og gerne ligge med en super skønt,og er lidt af en ener,han går lidt og passer sig selv..

    Draco er en vuf som også gerne vil kæles for men med måde,han er den aktive hund smiley der skal ske noget,lege,træne og løbe efter bolde.

    så jeg er glad hver eneste dag jeg står op og ser på vores to smukke vuffer.. de gør livet lidt mere værd at leve smiley


Kommentér på:
Hvornår er du MEST glad f.a.h. hund?

Annonce