Hjælp... Alene hjemme.... {{forumTopicSubject}}
Vi er kommet i den rigtig træsle situaton at Chili er begyndt at æde sofaen...
Førhen var det gøjst en køkkenrulle eller en vodeokassette og jeg har hele tiden forsikret mig selv om at hun jo kun var hvalp og så længe det var så små ting så gik det nok...
I går var det så sofaen hun havde taet en kæmpe bid af og i dag er det så en sofahynde... Tro mig den kan fylde meget...
Min kærestes tålmodighed med hende er snart løbet ud for vi vil jo ikke have splittet hele huset ad.
Det skal lige siges at hun kun har stuen og køkkenet til rådighed når vi ikke er hjemme.
Nogen som har et godt råd til hvad vi kan gøre?
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 27 Svar: 69
jun 2005
Jeg mener selvfølgelig ikke at hun skal være der når vi ikke er hjemme men når hun er alene.
jun 2005
Man kan jo altid håbe... Thi
jun 2005
Det kan også være det beroligere kæresten.
Jeg vil jo ikke af med hende men så må vi jo ty til andre metoder
jun 2005
jun 2005
Ja, jeg spørger meget... Thi
jun 2005
Jeg går straks på opdagelse.
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 577
Jeg havde samme problem, men det er løst med simple 2 ting. Ikke alle hunde vil kunne få timer til at gå med det, men prøv:-) Det er ihvertfald billigere end at købe ny sofa'ere.
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Når vi er på udstilling låner mine venner det til deres voksne Flat Coat og Golden Retrievere.
Jeg overvejer da, at købe det helt store hos Tholo, når dette her bliver for lille en dag. men som sagt så kan han bruge det endnu og så koster det kun 345 kr.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7647&n=10100
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
jeg synes du skal lære hunden at være alene hjemme, istedet for at behandle symtomet................. og "låse" hunden inde i et bur:
du kan måske finde lidt hjælp her: www.etologi.dk/HundeproblemerBody.htm#alene
www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/Gode_vaner___darlige_vaner/Sikkerheden_i_hjemmet/alene_hjemme.html
Hilsen Malou
Hjælp... Alene hjemme....