{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

vibeke a
vibeke a
Tilmeldt:
6. jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

alene hjemme hjælp {{forumTopicSubject}}

hej, vores nabo har en labredor, på 8- 9 md, hun hyler når hun er ene hjemme, og han ved ikke hvad han skal gøre for at få hende til at holde op, har i nogle forslag så vi kan hjælpe ham? og han selv kan træne med? Hilsen Vibeke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alene hjemme hjælp
  • #1   22. apr 2013 Forfra med alenehjemmetræning smiley

  • #2   22. apr 2013 Læs på hundepsykologen.dk

  • #3   22. apr 2013 Talte med en ung fyr på vores hundeskovs tur i går, han havde overtaget en ældre forsømt hund for nogen tid siden ... den hylede også når han gik .. han havde sat kamera op for at se hvad den gjorde når han gik, og den satte sig simpelthen i sofaen og hylede ...

    Han købte en bur, vænnede den til det og den blev glad for at være der, så der var den når han gik og hylede ikke længere ... I dag har den vænnet sig til det hele og kan være i hele hjemmet uden at hyle ...


  • vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   22. apr 2013 tja, ved ikke om det hjælper med alene hjemme træning igen, for hun er en hund med nervøse træk, og han har meldt sig til hundetræning, men træneren viker sløv i min verden, og hun aflyser tit, og han jo betalt og hun vil ikke give penge retur, ellers ville jeg genre have ham ud til en ordelig træner, hvor de fik noget ud af det, hun kan ikke gå pænt og lystre heller ikke, jeg kan godt træne osv, men det er min nabo, og vil jo ikke have han føler krænket hvis i forstår.


  • #5   22. apr 2013 Lad nuværende med at foreslå bur som løsning på alenehjemme problemer, kan hunden lære at lade være med at hyle i bur så kan den langt hurtigere lære det uden bur!

  • #6   22. apr 2013 bruger ikke selv bur til mine hunde ... fortalte blot den historie jeg lige havde hørt i går ....

  • vibeke a
    vibeke a Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   22. apr 2013 jeg har heller aldrig brugt bur, men rum afskæring, f.eks. fik den kun gang og wc når jeg ikke var hjemme og da den blev større fik den hele huset, den enste dårlige vane han havde var han ville ligge på mit sofa bord:-( når vi ikke var hjemme

Kommentér på:
alene hjemme hjælp

Annonce