{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Hjælp? - alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Min kæreste og jeg er de heldige ejere af en boxer herre på knapt 10 måneder. Han trives godt og er en super hund, - selv på hans "bølledage" smiley
Vores KÆMPE problem med ham er at han overhoved ikke kan finde ud af at være alene hjemme.
Vi hentede ham da han var 9 uger og har trænet med ham siden. Vi har prøvet ALT! har besøgt alle de hjemmesider jeg kan finde, og nu ved vi simpelhen ikke hvad vi skal gøre mere.
Der er jo tydeligt noget galt med ham, om det er vores skyld eller hvad det ved jeg ikke. Har også hørt at det bare ikke ligger til boxeren at være alene hjemme, men det må jo kunne lykkedes ??!
Vi er villige til at gøre alt, og nu vil jeg så høre om der endten er en af jer der læser dette som har erfaring med dette, eller som kender nogle der har så vil jeg meget gerne høre fra jer.
(undskyld den lange besked, men tak fordi du læste det smiley )

Mvh. Julie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp? - alene hjemme
  • #1   23. okt 2011 Hvordan har I trænet ham til at være alene hjemme?
    Er han mentalt træt når i træner ham i at være alene hjemme?


  • #2   23. okt 2011 hvis i er villige til alt hvad så med en hundesitter-lufter....hvor mange timer skal han være alene hver dag?

  • #3   23. okt 2011 Jeg har også hørt den med at boxere ikke er glade for at være alene hjemme, men vi kan bedre prøve at hjælpe hvis du lige skriver hvordan I har trænet indtil videre.

  • #4   23. okt 2011 måske en adfærdsterapeut kan hjælpe?
    Prøv at film ham når han er hjemme og se hvornår det går galt..


  • #5   23. okt 2011 "En kælling ikk´ en lyserød prinsesse :
    Vi startede med basal træning som at forlade ham få sek. og så stille og roligt sætte tiden op. Så prøvede vi at ( imens vi fortsatte med det første) gå lange ture og træne ham lidt inden vi gik. I sommers fik han fx. sin morgenmad ud over græsplænen. så prøvede vi korte ture og skiftede rute hver morgen. vi trænede og legede. Alle mine ferier og weekender er gået på alene træning med ham og når det kan lade sig gøre så også aftenerne til hverdag.
    Familien rødtop: han er gennemsnitlig alene hjemme 6 - 7 timer dagligt. Min kærestes lillebror kommer dog og lufter ham og tager ham med hvis han har mulighed for det. Han har bare ikke tid til at bruge en time på ham desværre smiley - Jeg kender desværre ingen der kan tage ham til hverdag i nogle timer og jeg vil indrømme at jeg har svært ved at overlade ham til folk jeg ikke kender smiley Men problemet er at bare 10. min efter vi har forladt ham gør han uafbrudt og kan han så splitter han alt smiley


Kommentér på:
Hjælp? - alene hjemme

Annonce