{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Hjælp, min nabos hund gør stadig.. {{forumTopicSubject}}

Min nabos hund kan ikke være alene hjemme.. Den gør flere gange om dagen, tidligt om morgen, om dagen og sent om aftenen til langt ud på natten og det forstyrrede min søvn, da vi jo bor i lejlighed, så den hyler og gør, lige på den anden side af væggen til vores soveværelse . Et er at det er dyreplageri, for hunden er jo mega ked af det , et andet er at jeg ikke får sovet om natten, så jeg valgte at skrive et brev til dem ang hunden, hvor jeg også vedlagde en masse papirer omkring hunden alene hjemme og hvad man kunne gøre ved det. De var lige flyttet ind, så ville ikke starte med en klage. Efter 2-3 mdr var der stadig ingen ændring, så jeg blev nød til at klage til bestyrelsen, da jeg ikke kunne holde det ud længere. Samme dag han fik klagen, var jeg hjemme, havde besøg af min mor. Han hørte åbenbart gennem altanen at vi var hjemme, da begge vores altan dører var åbne. Pludselig begyndte han at skabe sig. Råbte og skreg: ''Fucking naboer, der klager over min hund. Bare vent til jeg får fat i jer, fuck jer!'' osv og imens han råbte prøvede han fra sin altan og stikke hovedet over ind til min altan. Det var så slemt og vi blev så bange at vi måtte ringe efter min stedfar og bede ham om at hente os i bil.
Jeg fortalte det hele til bestyrelsen og de sagde at hvis der blev noget med ham igen , ville han blive smidt ud !
Der har ikke været noget siden med ham, når vi møder ham ude med hundene, vender han sig om og går den anden vej. Han havde vidst også drukket lidt for meget den dag han råbte. Men......

Det er nu ca. 1 mdr siden det skete og i starten efter klagen, gik det godt med hunden. Vi troede faktisk han havde aflivet den.. Men for lidt over en uge siden, begyndte hunden igen om morgen og hyle og gø ! smiley
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, da jeg ikke ønsker igen at klage over ham, da jeg er bange for hvad han så vil gøre og jeg tør desværre heller ikke snakke med ham selv smiley Hvad synes I jeg skal gøre ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, min nabos hund gør stadig..
  • #1   14. jul 2008 Hvis du hverken vil klage eller snakke med ham er den eneste løsning nok et brev hvor du pænt gør opmærksom på det. Evt med nummeret til en adfærdsbehandler

  • #2   14. jul 2008 Allier dig med et par andre naboer, som sikkert også er generet af det, og så henvend jer til ham sammen.... Hvis det ikke hjælper må I jo klage sammem....

  • #3   14. jul 2008 Jeg synes, du skal klage.

    Du har gjort det på en god måde ved at skrive pænt, vedlægge vejledninger og give ham god tid før du klagede.

    Han har svaret grimt igen - enten kan du være overflink og give ham endnu en chance ved at tale med ham/skrive pænt igen, eller også kan du klage. Hvis der bliver det mindste, bliver han jo så smidt ud.

    Sikke en idiot. Folk der opfører sig sådan, kommer man efter min erfaring ingen vegne med med venlige metoder, de forstår kun trusler.


Kommentér på:
Hjælp, min nabos hund gør stadig..

Annonce