{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.376 visninger | Oprettet:

Royal Canin - Chihuahua {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi får snart vores lille Chihuahua, og skal jo i den forbindelse have anskaffet os noget godt foder.

Vi har tænkt os, at bruge Royal Canin - Chihuahua foder.

Vi har været i en Maxizoo, hvor det kostede 129 kr. for 1,5 kg.

Vores spørgsmål er så:

1. kan det købes billigere andre steder? evt. på nettet ?

2. Nogen der kender til mængde rabattet, fx ved køb af x gange 1,5 kg poser ?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Royal Canin - Chihuahua
  • #1   19. jul 2008 Lige et spørgsmål, er det, det hvalpen får hos opdrætteren, hvis ikke, hvorfor så skifte til noget andet?

• #2   19. jul 2008 Jeg kan desværre ikke hjælpe jer med prisen... RC er ikke så gode til at informere på deres site....
    Men der er garenteret rabat jo mere man køber, men overvej om jeres chi kan nå at tygge sig igennem det.... Det kan typisk kun holde sig 8 mrd....

• #3   19. jul 2008 Britta P
    det er ikke alle opdrattere der giver lige godt fodre der hvor vi hentede diesel fik de pedegree (staves)
    så der kan det kun blive bedre=)

allan du kan altid spørge der hvor du køber =)

• #4   19. jul 2008 Mine chi'er får RC..
    Jeg køber en 8 kg pose og den koster 379 eller der omkring..
    Tror ikke det kan betale sig at købe de små poser..

Men synes klart at du skal fortsætte med at give det mad de får hos opdrætteren.. Men selvfølgelig ikke hvis det er noget møg eller de ikke trives på det..
    Men hvis du skal skifte så husk at lav en blød overgang hvor du putter det nye i det gamle..

• #6   19. jul 2008 RC kører tit med tilbud, dvs køb en pakke og få 50 rabat på den næste osv, det samme gør hills, jeg har lige set deres hvalpefoder til små hunde (mindre foder) til 75,- hos maxizoo.

Og ja som skrevet tidligere, lad være med at købe store mængder. Det er trods alt en lille hund så der er risiko for maden udløber før den bliver spist. Jeg mener hills og RC anbefaler 50 - 100gram til en små hunde i chi størrelse så foderet holder jo længe.

• #7   19. jul 2008 Hovsa den til 75,- var hills hvalpefoder i 1 kg poser.

• #9   19. jul 2008 hvis det er en hvalp du får hjem, så skal du nok købe det der hedder chihuahua junior smiley
    Vi køber det tit på dkk udstillinger, der sælges det meget billigt. Vi gav 25 kr for ½ kg sidst og så fik vi rabatsedler på 50 kr til hver pakke vi købte...

• #10   19. jul 2008 Jeg køber som regelt også på udstillinger, da der ofte er " messe " tilbud , ellers køber jeg det hos Hjallerup maskin forretning , det er til en ok pris :o)

• #11   22. jul 2008 Britta P: Nej, de får Pro Pac hos opdrætteren.

Grunden til, at vi vil give den RC, er at RC har lavet en produktserie. lavet specifikt til Chihuahua'en. Vi vil jo gerne give vores hund, det bedste foder der findes på markedet smiley

Mvh
    Allan

• #12   22. jul 2008 Camilla aka Pylremor >> RC foder kan holde sig i ca. 1 år.

Junior Chihuahua dækker til ca. 1 måneds foder, hvilket gør, at man med fordel ville kunne købe 2-3 poser foder af gange - hvis man kunne opnå besparelse på dette smiley

• #13   22. jul 2008 Mette R >> Jeg vil ikke anbefale dig, at bruge 8KG poser foder, da vægten knuser de små piller.

Ydermere vil der slippe luft ind i posen, hvilket vil gøre, at den nederste del af foderet vil miste en stor del af sin smag.

Du kan risikere, at dine chi ikke vil spise det sidste i posen.... men uanset hvad, så er det mest optimale, at købe 1,5kg poser smiley

Mvh
    Allan

• #14   22. jul 2008 Lykkelige ejer af 4 Chi .>> Ja, hvis man har 4 chi, så ville det godt kunne betale sig, at købe en stor omgang foder hver gang... men med en enkelt lille chi, så når foderet at miste smagen pga. luften. smiley

Mvh
    Allan

• #15   22. jul 2008 Jannie H >> Ja, vores kommer til at skulle have 60g i starten, og så 65g indtil han er 8 måneder ;O)

Mvh
    Allan

• #16   22. jul 2008 -JULIE- >> Vi har lige købt 2 x 1,5KG af RC Chihuahua Junior. Der var 2 stk. rabatsedler med.... hvilket giver en pris på 79 kr. for 1,5KG kvalitetsfoder.

Fuldstændig ubegribeligt, at nogen vil købe 10KG foder i Bilka, til 40 KR smiley

PS: Din Palomitas er virkelig den dejligste chi....den er godt nok smuk smiley

Mvh
    Allan

• #17   22. jul 2008 Tusind tak for det - jeg er også MEGET glad for hende, hun er en speciel lille pige...

Ja, det er ret billigt hvis man får de rabatsedler med, og foderet er super smiley

Kommentér på:
Royal Canin - Chihuahua

Annonce