853 visninger
|
Oprettet:
12. maj 2007 Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Regler om løse hunde... {{forumTopicSubject}}
Nogle der ved hvad politiet skal gøre når man gang på gang møder den samme løse hund??
Har meldt dem en gang, der sagde de de nok skulle tag sig af det... Sagde det selv til ejeren i forgårs.. Han sagde at de jo ikke gjorde det med vilje mens han grinte mig op i hoved... Så den igen her til aften så ringer til politiet på mandag igen...
Skal de ikke gøre noget, er virkelig så træt af altid at skulle gå og kigge mig over skulderen...
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Så kan de lære det!!!!
Det er utrygt med en fremmed løs hund i nabolaget!!!
Og jeg syns det er næsvist af ejeren at stå og grine dig op i ansigtet, når du gør opmærksom på problemet.
Hvis Oscar løb hjemmefra, ville jeg være styrtende nervøs for om han blev kørt over.
Og folk ville da (forståeligt nok) dø af skræk, hvis han kom blæsende imod dem med sin store krop!!!
Folk skal skisme sørge for at holde de hunde hjemme på matriklen!!! Og den der med: "Jamen den hopper over eller graver sig under", DUER IKKE!!!
Så støb et 2½ meter højt hegn i haven...jeg er ligeglad. Den hund skal bare ikke rende rundt over det hele!!!!!!
BASTA!!!!!
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Og mine hunde har før haft dårlige oplevelser med løse hunde, så de er bange, så tager ingen chancer mere... Ser den ofte langt fra så jeg kan nå at få hundene op, men det kan altså bare ikke være rimeligt... Skal til at starte hos en adfærdsbehandler bla pga af den hund, så er godt træt af det:o/
Håber policen tager mig seriøs næste gang jeg ringer:o/
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Vores gamle nabo er ligeglad hun siger den ikke gør noget, tror jeg egentlig heller ikke, hvis du ikke har hunde med... Men hvis den fx misforstår mine hundes signaler fx Caspar kan godt gø og gå frem, hvad gør den løse hund så????
Og nej det er ikke normalt at hunde står på taget og gør, og jeg får sådan et chok hver gang, og det gør hundene jo også....
Men min kæreste kender en af betjentene som har med det her område at gøre, så håber de er lidt mere behjælpelige, når vi får fat i ham....
Regler om løse hunde...