{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Hundens sjette sans?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Er helt sikker på at hunden har en sjette sans, hvad siger i?? Jeg er gravid i 7 mdr nu og Devil følger mig over alt, det er først her den sidste måned han virkelig "render i røven" på mig.. Han er konstant ved min side, selv når jeg er i bad ligger han lige uden foran bruse kabinen og venter til jeg er færdig. Når jeg er i haven eller bare ude med vasketøj er han også ved siden af mig hele tiden... Som om at han er fuldt ud klar over at der er noget med mig som man skal passe på..smiler.... er der andre der har oplevet sådanne ting??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundens sjette sans??
  • #1   20. jul 2008 Det tror jeg helt sikkert også de har....også katte....:-)

• #2   20. jul 2008 Det er jeg helt hundrede på at de har. Ligesom de til tider kan forudse tordenvejr og den slags.

• #3   20. jul 2008 Det tror jeg alle dyr har incl. mennesker nogles bare mere veludviklet end andres

• #4   20. jul 2008 altså jeg har en "sygdom" hvor jeg nogen gange får angsanfald, og en dag fik jeg et inde i soveværelset, og hundene leget inde i stuen, jeg sagde intet og lagde mig stille ned på sengen, der gik ikke 10 sekunder før nico var der og sad ved siden af mig, tæt op af mig til det var væk.

så snart jeg havde fået det bedre løb han ind i stuen og leget videre med shelly. shelly har ikke oplevet det så tit så hun bliver lidt underlig når det sker hvor nico han bare sætter sig hen til mig

• #5   20. jul 2008 Det med at de kan mærke man er gravid, tordenvejr og det med sygdomme hvor man får anfald eks. epelipsi (staves) er fordi hunden kan lugte de stoffer vi udskiller når det sker/lige inden det sker... eller når man er gravid - der udskiller man også en duft hunden kan dufte. Og det samme med tordenvejret - det kan de også lugte (det kan vi mennesker jo også, hvis vi tænker nærmere over det ;o) Prøv selv næste gang) Hundes lugtesans er jo mange gange bedre end vores og "fanger" derfor sådanne ting (og før os, hvis det er noget vi kan dufte)...

• #6   20. jul 2008 Men det udelukker jo ikke at de kan have en 6. sans :o) Men lige de ovennævnte ting er altså noget hunden kan dufte :o) Og derfor reagere på...

• #7   20. jul 2008 Og lige en ting mere - man har jo lavet forsøg med at træne hunde til at kunne dufte kræft på mennesker - så de endda kan udpege hvilket område på kroppen kræften befinder sig!! Men ved ikke om det er noget der bliver brugt?

• #8   20. jul 2008 Ronja: Jep - har set et dokumentarprogram med dem - de bruges allerede derovre :o) Skide smart!!

• #9   20. jul 2008 Mener faktisk også de gør det med sukkersyge-patienter.. At hunden kan dufte inden ejeren får et anfald?

• #10   20. jul 2008 Jeg er fuldstændigt enig Maiken. Det handler ikke om en sjette sans, men om 5 rigtig rigtig gode sanser!

• #11   20. jul 2008 Jeg havde en golden for nogle år siden. Min golden havde en stor snert af autisme. Han blev usikker, hvis tingene ikke foregik som de plejede eller hvis vi flyttede om i huset. Jeg trænede sammen med et ægtepar, som var utrolig søde. Vi havde trænet sammen på forskellige hold i flere år og min golden var meget glad for dem. Pludselig en dag, hvor vi sad i græsset og snakked, rakte manden hånden ud for at kæle med min golden, som, til vores alles store overvaskelse, pludselig viste tænder. Han sagde ingenting, men viste hele gebisset til denne mand. Derefter gik der noget tid, hvor vi ikke trænede sammen, men senere kom samme reaktion, nu også overfor konen.......Vi var MEGET undrende alle sammen...... Han gjorde det aldrig med andre mennesker. I en periode så vi ikke noget til dette ægtepar, men da de kom tilbage, var manden skaldet. Han havde kræft!!! VBi var HELT enige om at hunden kunne fornemme at der var noget galt og p.gr.a. hans autistiske tilbøjeligheder, var her noget, som han ikke kunne finde ud af eller kendte og det gjorde ham usikker.......Manden kunne så fortælle at da min hund første gang havde knurret, havde han ikke fået konstateret kræft endnu, men der gik ikke lang tid fra hunden knurrede første gang og til han fik diagnosen......Ret uhyggeligt egentlig:-))

Kommentér på:
Hundens sjette sans??

Annonce