{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

pasning i 3-4 mdr?? {{forumTopicSubject}}

Min mand og jeg snakker lidt om at tage ud og rejse sammen med vores børn inden den store skal starte i skole næste år. Vi vil gerne være væk ca 3½ mdr. Vores dilemma er lidt at vi har dejlige pumba på 3 år som vi virkelig synes er den dejligste hund på jorden smiley vi vil helst ikke af med ham, men kan jo heller ikke tage ham med da han vil hæmme rejsefriheden en del. Jeg er så meget i tvivl om han vil kunne tåle at blive passet i de 3-4 mdr vi er væk og så flytte hjem til os igen. det skal så lige siges at vores hus ser næsten solgt så vi skal have ham med i en ny bolig når vi(hvis vi kommer ud at rejse) kommer hjem igen. Eller vil han blive snotforviiret. temeprament mæssigt er han en tolerant hund der ikke lader sig hyle ud af det. Men han er meget glad for og afhængig af sin moar:-) hvad synes i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pasning i 3-4 mdr??
  • #1   30. jul 2008 Det tror jeg sagtens han vil kunne klare, han er jo bare et sted de mdr.
    Jeg var 3 mdr væk fra min, han var så godtnok i vante omgivelser, men han var den samme glade lille hund da jeg kom tilbage og vi faldt straks i hak.
    Det er jo lidt som hvis han skulle have været i karantæne, bare meget hyggeligere og bedre smiley

• #2   30. jul 2008 Hejsa

Hvor lyder det bare spændende...

Jeg synes helt SIKKERT i skal tage ud at rejse. Vi, min kæreste og jeg har også lige været ude at rejse i 3 måneder, og det var fantastisk. (du må gerne skrive en PB, så vi kan skrive sammen ang. rejse)

Vi har også en hund. Vi bor på landet og har faktisk en del dyr. Vi fik svigerfar til at passe vores dyr, så det gik helt fint. Ved godt det ikke er helt det samme, men jeg tror sagtens I kan få jeres hund passet mens I er afsted. Synes det ville være overordentligt synd at sælge den. Kan jeg slet ikke se i skulle.

Flytter I ind i jeres nye hus inden? Eller kan komme derhen lidt inden? Tror det ville være en rigtig god idé at få hunden over i det nye hus, så den kender det.

Håber du skriver igen - vil meget gerne høre om jeres rejse...

• #3   30. jul 2008 har du ikke noget familie eller gode venner der kan have ham den tid.

hvorfor tror du ikke han kan tåle det. er der noget specielt med ham?

de fleste hunde kan jo klare at blive omplaceret, det er jo lidt det sammen, da hunden jo ingen anelse har om at de kommer hjem igen.

det har de for øvrigt heller ikke, når de bliver passet i nogle dage, vel?

jeg ville så aldrig rejse fra mine hunde, det er noget helt andet, men jeg har heller ingen udrejselængsel

• #4   30. jul 2008 Hvis I har nogle der vil passe hunden i den tid i er væk, er der ingen problemer i det.

Jeg har en kollega der var væk i 4 mdr. Han fik to hunde passet hos familie, og de tog bestemt ikke skade smiley

• #5   30. jul 2008 Der burde ikke være et problem.. er enig med de andre smiley

• #7   30. jul 2008 I en hundepension kan tiden godt være lang i 3-4 mdr men får i familie eller venner til at passe den er der ingen is på koen..

• #8   30. jul 2008 kan I så se, at komme afsted.... smiler

Kommentér på:
pasning i 3-4 mdr??

Annonce