{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.080 visninger | Oprettet:

Pris for operation i ganen (mops) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med operation af blød gane ved deres hund + udvidelse af næsebor?

Jeg vil os gerne vide priser, hvis nogen kan oplyse mig dette.

- Jeg har skam spurgt mn dyrlæge, min fik ikke en pris! Og vil derfor høre andre om hvad de ca. har givet for dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for operation i ganen (mops)
  • #1   31. jul 2008 - Det skal lige siges, at det er ikke prisen det kommer an på, men skal ha' skrabet de sidste penge sammen, hvis ikke jeg har nok. Ved også godt at det er forskelligt fra sted til sted. Men undrer mig over om vi snakker 3000 eller 10.000 + ..

  • #2   31. jul 2008 jeg mener vi er omkring de 10,000 kr

  • #3   31. jul 2008 Har lige fået opereret Hannibal (fransk bulldog) - gane + næsebor. Det kostede 10.500,- inkl. videooptagelse af hans luftveje (ca. 2.700) - dvs. nok ca. 8.000,- uden. Var super glad for professionel behandling + Hannibal var ultra frisk lige efter operationen, og har fået det meget bedre. Det var på Karlslunde Dyrehospital.

    En anden jeg har hørt om på forum har kun givet ca. 4.500,- hos en dyrlæge på Fyn så vidt jeg husker. Vedkommende var lige så glad for operationen (kender ikke navnet på dyrlægen).

    Held og lykke med det - god beslutning hvis hunden er besværet - de får det meget bedre. Husk at spørge dyrlægen til evt. bivirkninger - enkelte hunde får det, det er trods alt en kompliceret operation.



  • #5   31. jul 2008 TUSIND TAK for jeres gode hjælp.

    MIn Taya er meget besværet. Hun kan kun lege i to minutter af gangen, inden hun pruster og stønner som om hun er ved at blive kvalt. Og hun laver meget de der lyde, som de gør når ganen er for blød. Men er så nervøs for hvordan det skal gå, men vil nemlig låne pengene i banken, så vil bare vide hvormeget det drejer sig om smiley


  • #7   31. jul 2008 Ja Salle - vi var også vildt bekymrede, men det gik meget, meget fint! De er hurtigt friske igen - man mærker energien lige med det samme efter operationen (det har jeg hørt fra flere...).

    Så - god investering!!!


  • #8   31. jul 2008 Tusind tak for al jeres hjælp. Vil gøre alt for min pige, så længe det er for hendes og ikke min egen skyld.

    Men nu vil jeg ringe til dyrlægen imorgen, også må de lave en tid til os.


  • #9   31. jul 2008 Jeg har også fået det gjort på Karlslunde på en af mine mops - pris ca. 8.000,- kr men så er din hund også i de bedste hænder hvad angår expertise. Har du ikke tegnet sygeforsikring, jeg fik dækket det hele beløb af Tryg forsikring.

  • #10   24. okt 2008 Ribe dyreklinik siger ca. 2500,-

Kommentér på:
Pris for operation i ganen (mops)

Annonce