{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.459 visninger | Oprettet:

Pris for operation af blodøre {{forumTopicSubject}}

Bella har fået et mindre blodøre og fik det tømt i går. Syntes allerede det begynder at fylde op igen. Fik at vide man kunne tømme op til tre gange, før vi skulle snakke operation. Nogen der ved hvad sådan en operation koster? Selvfølgelig dækker hendes forsikring, men er nysgerrig alligevel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for operation af blodøre
  • #1   4. okt 2016 Det kommer jo an på hvad der skal laves :o)

    Kia blev udsat for dyrlægesjusk, i forbindelse med en operation for blodøre, hos en dyrlægevagt. Operationen gav i øvrigt slet ingen mening, da der intet præventivt blev foretaget.
    Hun var tæt på at miste en stor del af øret, som resultat af den behandling :o(

    Det kostede inkl. vagttillæg små 6000 kr. som jeg selvf. har fået tilbage pga. dyrlægesjusken og komplikationerne dette forårsagede.

    Kia blev derpå genopereret ved sin egen dyrlæge.

    For blodøreoperation, kompliceret af svær infektion (udløst af dyrlægesjusk), med voldsom blødning fra stor blodåre (måtte sys), etablering af adskillige (mener det blev 18) drænhuller på ørets inderside, samt syning med gennemgående sting (for at frembringe arvæv, der skal holde de 2 bruskplader i øret sammen, så nyt tilfælde af blodøre forebygges - genial teknik :o)), smertebehandling, 2 typer for optimal smertedækning (vagtdyrlægen havde nægtet at smertebehandle hende), depot.antibiotikabehandling, m. 14 dages effekt (tåler ikke oral antibiotika), kompliceret hovedforbinding (som Kia seponerede efter 2 minutter) og udlevering af øredråber til beh. af øregangsinfektion (begge ører) blev det 5500 kr.

    Min dyrlæge er ikke kendt for at være billig, men jeg synes nu det er en udmærket pris.

    Så jeg vil tro den ligger deromkring. Men ring og tjek :o)


  • #2   4. okt 2016 Behandling på vores hund var bare at øret blev syet på kryds og tværs, op og ned og det kostede vidst ikke det vilde.
    Om det stadig er sådan man gør, ved jeg ikke smiley


Kommentér på:
Pris for operation af blodøre

Annonce