{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbe med hund.. spørgsmål??
  • #1   2. aug 2008 Nu kan jeg roligt røbe at jeg løber ingen steder.. ;o) Men hvis hunden kan gå ordentligt, så er det vil ligegyldigt hvilken type halsbånd eller sele den har på - medmindre du havde tænkt at den skulle trække dig... :o))

• #2   3. aug 2008 Jeg løber med Mickey uden noget, så kan ikke lige anbefale noget bestemt.

Løb på et tidspunkt ved en trafikeret vej og der havde han bare snor på.

Men start stille og roligt op, så i sammen får trænet kondien op og ingen skader får lavet smiley

• #3   3. aug 2008 haha nej han ska nu ikk trække mig.. ville bare sikre mig at udstyret var i orden hvis noget kunne anbefales.. for slipper ham helst ikk herude når jeg løber, er så mange hunde osv...
    men han ska lige være lidt større først

• #4   3. aug 2008 hey:)
    jeg har fået afvide at jeg først måtte begynde at løbe med min når han er 1 ½ år gammel
    han er en muskelhund og det er personer med meget afring"staves" der skrev det til mig da jeg løber meget smiley
    og så starte stille op:)
    jeg løber med en sele på ham og en snor lidt lang og let men dog stækt snor:)
    jeg slipper ham aldrig når jeg går med ham for jeg vil ikk hører ude i byen at der løber en kamphund rundt i skoven. (han gør dog ikk noget og bliver ved min side) men man ved aldrig hva der kan ske:)

hva er han en blaning af???

• #5   3. aug 2008 kelly: amstaff og bullterrier...:)

vi ska skam heller ikk løbe fast sammen før til foråret.. men nej jeg ska heller aldrig høre at en eller anden kamphund løber rundt frit i området

• #6   3. aug 2008 Hvis Luna skal være i snor når vi løber (skal først til at gå igang her når hendes ryg er fixet), så er hun i halsbånd.. Dog vil hun rende løs.. det er meget nemmere og vi løber på stisystemer

• #7   3. aug 2008 Har set man kan få et bælte, hvor man kobler hundens line fast, så man kan løbe normalt med armene. Desuden kan man købe liner med et elastisk stykke i, så der ikke kommer hårde ryk. Men det hele er jo alt efter ens temperament. Held og lykke med løbeturene. Vi går i gang her til efteråret. Indtil videre har vi kun en sele og en flexline, men jeg overvejer et mavebælte, så jeg får hænderne fri.

• #8   3. aug 2008 astrid: det er ikk en så skidt ide med det bælte... smiley må finde sådan et

• #9   3. aug 2008 Min mor har set på linen til når hun løber, den ser nemlig smart ud. Den er her på Mypets.dk - (link fjernet)
    Ta' et kig smiley

• #10   3. aug 2008 Den ser fin ud - har bogmærket siden til når jeg skal købe en smiley

Kommentér på:
løbe med hund.. spørgsmål??

Annonce