{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.639 visninger | Oprettet:

Hvad har din hund ødelagt? {{forumTopicSubject}}

Kom til at tænke på hvor dygtig Luna egentlig har været her hendes første leveår.
Hun har egentlig ikke ødelagt ret meget. Slet ikke som jeg havde frygtet at hvalpe og unghunde ville gøre.
Hvad jeg lige kan huske så har hun ødelagt:

Mange par underbukser.
Mange BHér
Strømper
Et par t-shirt
Noget værktøj
1 bamse
Spist 2 myrelokkedåser
Et lille stykke af en fodliste
Bindesnørerne på sengetøjet (haha)
Kattenes aktivitetsbold
2 fodbolde

Ved godt det lyder af meget, men egentlig er det jo småting, når man har hørt at nogle hunde har raseret døre, sofaer og andre større ting.

Min venindes hund hev fx tapetet af i hele stuen...

Hvad har jeres hunde ødelagt igennem tiden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har din hund ødelagt?
  • #1   3. aug 2008 Laika har, på hendes 3 leveår, ødelagt:
    Flere par sko
    Mine trusser
    Sokker
    Bamser
    Tapet
    Laminat gulv
    Dørkarme
    2stk lædersofaer
    osv osv...


  • #2   3. aug 2008 Emma har ødelagt en lille plyskrave som sad på en hat til en porcelændukke.......og intet andet end hendes eget legetøj

  • #3   3. aug 2008 Angel og Fie har slået sig sammen og splittet vores nye lædersofa på ½ time.....og så er der røget div. legetøj i træ og noget lego.
    Angel har en stor forkærlighed for tøjklemmer af træ så dem er der røget en del af.


  • #4   3. aug 2008 Hmm..

    Smidt nogle glas på gulvet.
    Mange par sko.
    Mange vaskeklude.
    Mange bamser.
    Og hans eget legetøj.

    Kan ikke rigtigt komme på mere, men han har heller aldrig smadret større ting. smiley


  • #5   3. aug 2008 Nu er det sådan at jeg aktiver mine hunde - lige fra første dag, de træder ind ad døren..

    Så jeg har ikke fået ødelagt noget, de har stjållet en sok, og den har de fået lov til at beholde, og det var så det..



  • #6   3. aug 2008 to par sandaler
    mange strømper
    et par nye underbusker
    en dørkarm
    benene på mit spisebord
    alle hendes tøjdyr
    to hundesenge
    div. poser, stanoil og hvad hun nu ellers kunne få op af skuffen
    to dvd film
    en pose med karsefrø ( LOL, så måske begynder der at komme jarse op af mit gulv.. ej)


  • #7   3. aug 2008 Nåh ja,
    Gelænderet på en trappe
    Gulvtæppe
    Panikhåndtag (det der sidder i loftet på bilen)
    Gulvlister
    Fodbolde
    En bog
    Antennekabel

    Og der er sikkert mere...


  • #8   3. aug 2008 nå ja, freja hun elsker os toilet papir smiley

  • #9   3. aug 2008 Vores lille liste:

    1 mobil
    kanterne af vores sofabord
    3 dynebetræk
    1 sofa
    5 trøjer
    1 par bukser
    Og sikkert omkring de 10 bamser (hundelegetøj)
    post
    3 basketbolde
    4 frisbees

    Det var så det jeg lige kan huske


  • #11   3. aug 2008 Egentligt ikke ret meget....

    Men han har stjålet mange ting og slæbet dem med udenfor. Her har vi altid kunne finde den sko, arbejdshandske eller hvad vi nu har manglet.

    Sofapuderne har han dog ikke kunne stå for... Så der er røget 2 af dem. 1 idag og 1 for 2 dage siden.


  • #12   3. aug 2008 Intet inventar eller dørkarme og lign. Mener der er røget et par sko.. Flere underbukser og det er vist så det indtil videre... Ved jo ikke hvad Ferdinand finder på*g*

  • #14   3. aug 2008 Min vovse har da ødelagt et par ting, men oftest når hun har taget noget skal hun bare vogte over det og så får vi det igen...
    Hun har ved et uheld fået lavet hul på en dun pude hjemme i stuen, damn der er mange fjer i sådan en. Så har hun som helt lille hvalp gumlet nogle snørrebånd, for dem kunne hun gnaske i uden at blive opdaget.
    Så er der røget et par strømper fordi hun nogle stjæler dem og så skal de ruskes lidt, det holder det rip ikke altid til i tennissokker.


  • #15   3. aug 2008
    Babett - verdens dejligste hund, man kan ønske sig .

    Det gør jeg så også---- men men men... Jeg skulle hente et barn i skolen og --- ja hundene ville gerne ha' været med , men det kunne ikke lade sig gøre netop den dag... Men de forstod da heldigvis at aktiverer dem selv imens jeg var væk....
    Jeg fangede dem begge oppe i sofaen , med fyld ud af munden på begge. Deres fjæs var ( næsten ) det hele værd , da de opdagede at jeg pludselig stod der.....


  • #16   3. aug 2008 Vandalen Vega:

    1 stk. bagsæde...
    1 stk. himmel (inder-loft i bilen)
    1 stk. seng
    1 stk. sofa
    2 stk. hundesenge

    Englen Caia:

    Intet...


  • #17   3. aug 2008 Toooo gange har Mickey ødelagt noget her .... En gang , hvor han var alene og jeg ikke havde tænkt over badeværesles døren var åben .... Den tykke var hoppet derud og døren gået i bag ham .... Så han var gået løs på dør og karm i håb om at komme ud igen ...

    Det samme er sket i soveværelset .. At døren smuttede i bag ham ... Derfor gik han igang med væggen ind til badeværelset lige ved siden af døren ...

    Så han har været lovlig undskyldt ... Han ville jo bare gerne ud ..


  • #18   3. aug 2008 Nuser har ikke ødelagt ret meget.

    Bidt hul i nogle af hendes egne ting såsom bamser.
    Splittet toiletpapir ad
    Ok - et gulvtæppe på min altan, men det har jeg så smidt ud nu, så nu har jeg ingen tæpper.
    Væltet et glas.
    Gnavet lidt i noget trælegetøj af min søns.
    Bidt hul i noget af vores tøj mens vi havde det på, fordi det var svært at få hende til at gi slip.
    og så flytter hun rundt med sko når hun er alene hjemme, men ødelægger dem ikke.


  • #19   3. aug 2008 Jana> Hendes fletkurv, 3 styk badesandaler og en nylonsnor og et halsbånd. Der ud over en god mængde af blomsterbede og en græsplæne smiley

    Mynte> Et par hjemmesko hun havde fået lov at lege med, da de delvist var ødelagt i forvejen. Og så har hun gnavet lidt i et stoleben. Men hun har heller ikke skiftet tænder endnu...


  • #20   3. aug 2008 Malou rev tapet af,
    bed ret ind i vægge,
    bed ned i trægulvet,
    ødelagde diverse møbler,
    tøj af alle slags,
    hundepude,
    alt hendes legetøj,
    ledninger,
    vasketøjskurve,
    sko i massevis,

    Jeg tror det er nemmere at sige hvad hun ikke ødelagde smiley


  • #21   3. aug 2008 + alle dørkarme og gulvlister.

    Vores hjem va rigtig fint, indtil hun fik sit bur smiley


  • #22   3. aug 2008 Oda ødelagde rigtig meget..... sofa, lænestole, madras, gulvtæpper - you name it... hun havde fat i rigtig mange ting.... jeg tog altid en dyb indånding og slog korsets tegn inden jeg åbnede hoveddøren :O) - Det er så mange år siden nu - og hun er forlængst tilgivet...

    De små boston-tøser er mest glade for ting som f.eks. puder - ting som man kan få noget ud af...... derfor splitter de puder, hynder og vattæpper ad...... og et par døre har de også haft bisserne i.....


  • #23   3. aug 2008 Glemte helt at skrive at Laika fik væltet mit lille 5 liters akvarie i forgårs...

  • #24   3. aug 2008 Jace 11 md. ingen ting

    Kiri 4 år Div. pivedyr & tyggetove

    Jingo 4 år Småtign for ca. 200,- + pivedyr

    Jeg må være meget heldig.


  • #25   3. aug 2008 Flica og Cody har ingen ting ødelagt -det var begge voksene da vi fik dem så det tæller nok ikke rigtig.. ;o)

    Chivas har skildt én bordlampe ad i alle dele det var muligt, men uden at ødelægge de enkelte dele (bortset fra et par tandmærker i skærmen), må indrømme at jeg mere end noget andet var dybt imponeret over hvordan han kunne få hver del skildt fra hinanden uden at ødelægge de enklte dele... :o) Derudover har han bidt den samme ledning over to gange - han må have noget med strøm ;o) Men det er også alt hvad han nogensinde har rørt...

    Gaia har ødelagt én sko, men det tog hende nu også flere uger at få gjordt helt kål på den :o)) Der ud over kun papir hun finder på køkkenbordet eller hvis hun kan få fat i viskestykket og en pose sukker har måtte lade livet - alt dette er forgået hvis vi ikke står op om morgen når det passer hende... ;o) Hun har aldrig ødelagt noget når hun er alene hjemme!


  • #26   3. aug 2008 Bianca har ikke ødelagt ret meget. Hun har bidt lidt i et gulv som ligger der hvor hun er alene, og det var et midlertidigt gulv vi havde lagt til det formål og indtil hun var renligt. Men det var kun i en uge hun bed lidt i det, ellers har hun ikke gjort noget når hun var alene.
    Hmm så har hun bidt lidt i et skostativ.. Og det er så også det hele.


  • #27   3. aug 2008 Blackie:
    En hel del som lille hvalp, men der kendte jeg ham ikke:-))
    Lotus:
    Ingenting.
    Kaido;
    Ingenting (endnu),


  • #28   3. aug 2008 Luna ingenting

  • #29   3. aug 2008 Hmm..

    En bog
    hjørnet af et tæppe
    en fjernbetjening
    et par hjemmesko
    sin gamle seng (men det var en papkasse han brugte da han var lille fordi vi alligevel vidst han ville bidde i den,. Såh, det var forventet og gjorde ikke spor ;))
    Et par bolde og så lidt af sit andet legetøj,.

    tror det var det? ;O)


  • #30   3. aug 2008 Nova:
    -vægge, døre og dørkarme i vores gamle hus.
    -Tæpper,
    -computertastatur
    -walkietalkie sæt
    -2 kopper
    -3 par sko og 1 par støvler
    -en antik bamse
    -en sofa
    -en del bøger
    -1 taske
    + en masse jeg sikkert lykkeligt har glemt. Behøver jeg at nævne at vi havde massive alenehjemme problemer da hun var ung?

    Zero: et par baner tapet så var det overstået.

    Walle: ikke noget.


  • #31   3. aug 2008 Indtil nu har Viggo ødelagt et par af mine bluser, et par bukser og vores ben... Det er lige det jeg kan komme på. Og så vores gulvtæppe fordi han slæber jord med ind og haven men det er jo ikke med vilje.

  • #32   3. aug 2008 Tina...ork ja....det er det da også *host host* :o)

  • #34   3. aug 2008 Karlo ødelagde:
    Et par hjemmesko
    og to flapper på et par sko (det kan ikke ses når man har dem påog de kan stadig bruges)
    en stak reklamer
    et par strømper, som han fik lov at beholde

    Andrea har intet ødelagt.

    Mine hvalpe er vist for trætte til decideret at lave ulykker (o;


  • #35   3. aug 2008 Min gamle hund:
    dørmåtter
    opvaskbørster
    sko
    en dør
    gulvtæppe

    Min nu værende:
    Ingenting


  • #37   3. aug 2008 Min tidligere nabos lyst til at bo her....

    Ham har vi jaget til Sverige.


  • #38   3. aug 2008 Sif: tygget lidt i sofa bordet ellers ingen ting, men tilgengæld har boss været været lidt af en rod. :OD
    Blandt andet har han tygget i:
    Tapetet
    Dørkarme
    Fodpaneler
    Sofabordet
    Tøj
    Hundekurv
    Toilet papir
    Aviser/reklamer
    Stort set alt kattens legetøj (han skåner hans eget. :OD )
    Toilet børste
    Svupper (tror jeg nok den hedder)
    Dvd`er


  • #39   3. aug 2008 LOuis har ødelagt

    min sofa
    briller
    tæppe
    vægge
    skænk
    dvd´er
    fjernbetjeninger

    osv osv


  • #40   3. aug 2008 Zuco:
    En sofa
    Mange tæpper
    Mange puder
    RIGTIG mange reklamer/aviser
    Hundelegetøj
    RIGTIGE mange fodbolde, basketbolde og andre bolde
    Hundekurve
    Papkasser

    Bella:
    Kuglepenne
    Et utal kliklappere og sandaler
    fjernbetjeninger

    På trods af det har ingen af dem gnavet i selve huset.


  • #41   3. aug 2008 GUSKELOV vi er ikke de eneste der er uheldige
    Chunta har ædt

    10 par sko (stil rising hvis han får fat i dem)
    20 bamser eller mere som er tyv stjålet
    Diverse legetøj
    En fransk dør har han bidt sig igennem
    2 sjip sjap måtter
    1 fjernbetjening er godt gennemtygget men virker for det meste
    2 par trusser
    1 fatboy (der var små kugler over ALT)
    kradset lidt på hoveddøren.

    også har han ødelagt et håndtuftet tæppe da han var lille fordi han havde temmelig mange uheld.
    Det var lidt ala det jeg har tisset på er mit ergo huset er mit!


  • #42   3. aug 2008 hold da op.... utroligt hvad i har oplevet. jeg havde selv en engang som åd alt, godt nok ingen døre eller karme men sko jakker og deslig. min tålmodighed holdt ikke til det så den måtte videre.

    hatten af for jer som har tålmodighed til det.


  • #43   3. aug 2008 Vi elsker jo vapserne - og heldigvis går det i det fleste tilfælde over som de bliver ældre :0)

  • #44   3. aug 2008 Chanti.. ca 10 karklude.. Hun stjæler dem i vaskemaskinen og bruger dem som legetøj

  • #45   3. aug 2008 Gimle har ødelagt: sit legetøj, men kun hvis andre hunde havde gnasket på det.

    Angie: et par sko og et gulvtæppe

    sammen har de ødelagt deres ene tæppe ved at lege trækkeleg med det.
    så det er ikke så meget. tror jeg er heldig


  • #47   3. aug 2008 Tja, udover opslidning af diverse hundelegetøj, så er der kun røget en enkelt sko i min samlede tid som hundeejer, og det var Jacques min schæferdreng, der klarede den. Han havde endog kvalitetssans nok til at vælge mine dyreste Peter Kaisersko, øv.
    Ingen af de andre hunde har gjort noget værre end at slæbe lidt rundt på vores fodtøj, når de er alene hjemme.
    Bedste tips er nok at sørge for godt bidelegetøj til hvalpene samt iøvrigt god aktivering af hundene.


  • #48   3. aug 2008 p.s:
    Dog har Nadia splittet mange BIVA reklamer i tusind stykker - men det var efter ordre - spørg lige om vi har haft en dårlig oplevelse med BIVA....... Så hver uge blev hun pudset på den - mærkelig humor vi har!!!


  • #49   4. aug 2008 Ymer har på 3 uger ødelagt MEGET mindre end forventet :o)

    Tæppet under sofabordet
    En stueplante
    Trægulvet i to rum (skulle alligevel skiftes)
    Ædt malingen på røret til en radiator

    Så tror vi er sluppet billigt! -Indtil videre :o)


  • #50   4. aug 2008 Nåeh ja,

    En hel del legetøj, især kattens....


  • #51   4. aug 2008 lola... ingen ting... men hun er nu en lille tyv alligevel ! da hun var mindre elskede hun bare det at være fræk, og blive jagtet med en sok eller noget andet ulovligt i munden... juhuuuuuu smiley
    så lærte vi hende at bytte for en godbid, og det hjalp en del ( sådan en lille krabat er sgu svær at fange smiley
    ... nårh ja, forresten, så kom hun i vild leg sammen med hendes ven alfred, til at vælte en glas lampe ned fra et lavt lille bord, hjemme hos min kærestes ven claus for et par uge siden... ups...:-/ men det var ikke med vilje.


  • #53   12. sep 2008 Carla har udelukkende tygget lidt i min venstre sutsko som ligner en mus og har knurhår, øre og øjne smiley Men ellers har hun intet ødelagt. Hun ved man kun må bide i sit legetøj.

  • #54   15. okt 2008 Buller:

    En dørkarm og en taske


Kommentér på:
Hvad har din hund ødelagt?

Annonce