1.402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Hvad har din hund lavet i dag? Hvad har din hund lavet i dag?

Hygge-tråd. smiley

Hvad har din hund lavet i dag?

Min har været ude og bruge næsen ved at gå spor.
Dummyen blev fundet til stor glæde for hunden, der kvitterede med at sidde stille, så jeg kunne få et par billeder af ham. smiley

Ellers har han haft besøg af "mormor og morfar", gået et par ture og sofahygget her til aften.

Jeg tror han har haft en god dag, for han har næsten lige brummet et velvære-brum af den bedste slags og nu ligger han og snorker. smiley

Så HG, nu er det jeres tur. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har din hund lavet i dag?
  • #1   16. mar 2016 Vi har gået 10.5km i det dejlige vejr og bagefter fik Caos et dejligt kødben, inden han dejsede om i solen

profilbillede
  • #2   16. mar 2016 Diget ved Tjæreborg med kig imod Fanø,, total lækker gåtur

profilbillede
  • #3   16. mar 2016 Vi har været på "natur" legeplads smiley

profilbillede
  • #5   16. mar 2016 Min har hyrdet får, været med på cykeltur og hygget i haven smiley Tror han er ok tilfreds.

• #6   16. mar 2016 Vi var på sporet i går..

I dag har vi været oppe ved min mentor og træne lidt petitessetrænig på lydighed..
    Og så har vi være ved dyrlægen og blive vaccineret smiley smiley

profilbillede
  • #7   16. mar 2016 Rikke S, ej hvor sjovt, vidste ikke du var dernede fra. Jeg kommer fra Gørding (bor i Århus nu) så jeg har været derude et par gange, super skønt område at gå tur i smiley Tror dog aldrig jeg har haft hund med derude.

Mine hunde har desværre ikke lavet i nærheden af nok i dag, men vi har skullet en masse, så da jeg endelig kom hjem var jeg bare færdig for energi, ellers skønt skønt vejr!
    De søgte godbidder i haven, indtil Lucky fandt et pindsvin der havde gemt sig i busken på den anden side af hegnet, så gik der alarmhund i ham, og han ville ud til den, så måtte han jo ind, for mine naboer gider da ikke høre på ham gå amok i jeg ved ikke hvor længe, og han var ikke til at komme i kontakt med, der gik præcis 5 sek fra man flyttede ham til han løb derhen igen. Så legede jeg lidt med Rosa i haven, for hun kunne godt finde ud af at lade pindsvinet være i fred. Da pindsvinet så havde bestemt sig for at flygte fra skrækkelige Lucky, fik de lov at komme lidt ud igen og hygge. Og så har vi selvfølgelig leget lidt indenfor til aften og sådan.

I morgen må jeg hellere gå en lang god tur med dem smiley

• #8   16. mar 2016 Vi nød det gode formiddagsvejr med lækker sol ude foran huset (med mor i baggrunden) smiley
    Og har gået en dejlig morgentur
    Hvad Viktor har lavet efter 15 aner jeg ikke, jeg har arbejdet smiley

profilbillede
  • #11   16. mar 2016 Tak fordi I gider være med. smiley
    Dejligt at se jeres hunde og høre om deres onsdag. smiley

• #13   16. mar 2016 Vi løb 8 km i morges, morgenmad, ude og gå en stille tur på en time, fik hele familien på besøg, kort tur på legeplads, aftensmad og her nu en lille kort aftentur og GODNAT herfra smiley

profilbillede
  • #14   16. mar 2016 My only sunshines, har også kun boet her siden oktober, i starten måtte jeg bære Caos over kreatur-ristene, nu kan han endelig selv balancer over, det gør det lidt nemmere og så bliver jeg heller ikke så beskidt smiley men ja, det et lækkert område og skønt sted at gå tur

• #15   16. mar 2016 Vi har været i haven efter jeg kom hjem fra arbejde. Pepsi afleverede sin bold og jeg kastede, mens jeg ordnede lidt i haven smiley
    Nu er vi begge trætte smiley

• #16   16. mar 2016 Ja okay så har du jo ikke boet der så længe smiley
    De kreatur-riste er altså også irriterende i forhold til Hunde, men ja det er nok lidt svære at bærer en stor hund over, end mine små som jo nærmest falder igennem dem haha. smiley

• #18   16. mar 2016 En rigtig eventyr dag smiley smiley

profilbillede
  • #19   16. mar 2016 Lidt spontant (fordi vi ku!) byttede vi den lange eftermiddagstur ud med en lang morgentur...det var nemlig fantastisk forårsmorgen (og vi havde skumle planer senere...)
    Så vi startede dagen med en ca. 5km gåtur ved søerne og områderne omkring.
    Da vi kom hjem fik han sin Kong Wobbler med tørfoder der blev gnuflet i en ruf, og så var det tid til en lur.

Senere har har han trænet diverse ting, leget og så var han ved dr.dyr for at få sit årlige helbredstjek og vacciner. Samt negleklip og en masse klap, kæl og ros. Vi gik en god tur på assistensen bagefter. Og ved hjemkomst fik han sit store rå måltid.

Sofahygge til aftenturen, og nu er han gået kold i sofaen...mæt af oplevelser og en masse kæl som han er EKSPERT i at tiltuske sig fra alt og alle smiley

profilbillede
  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #20   16. mar 2016 Manze blev passet i weekenden. Han er stadigvæk træt efter det!

Så idag har vi gået 3 små ture af ca. 20 min. Af gangen. Ellers har han bare sovet.

Han ligger og snorker og spræller lige nu smiley

• #21   16. mar 2016 Vi har bare gået nogle hyggeture . Vi fandt et sted at slå os ned inden datteren skulle hentes .
    Ellers har Kiara bare været ret så kedelig , hun valgte at hun ikke gad nogen af os så hun gik i sit bur

profilbillede
  • #22   16. mar 2016 Vi har været på tur rundt om Slotssøen og været på banegården for at kigge på mennesker og tog. Argo tog det hele med nysgerrighed og iver - så fedt smiley

profilbillede
  • #23   16. mar 2016 Vi har været oppe ved søen og nyde det lækre vejr smiley Fik trænet lidt sit, stå og bliv med Juice, og fik da også et par billeder ud af det smiley

Vi var også i skoven et par timer, super skønt. Ellers har vi bare slappet at derhjemme med sofaputning og snorken smiley

profilbillede
  • #24   16. mar 2016 Vi har været i svømmeren her til aften på vores ugentlige svømmehyggeaften. Da vi kørte hjem lød der en let snorken bag i bilen. Begge hunde i dyb søvn på turen hjem og det er de igen nu, bare i hver deres sækkeseng smiley

profilbillede
  • #26   16. mar 2016 Vi har været en tur i skoven, og så har hundene hjulpet mig med rengøring: De assisterer meget gerne, når jeg fejer gulv, for det hænder af og til, at "gamle" godbider er røget ind under møblerne, hvor de ikke kunne nås, og så er det jo fantastisk, når kosten får fat i dem smiley

• #28   17. mar 2016 Sherlock synes det var for kedeligt at far ikke havde tid til ham, da han var ved at gøre klar til konens fødselsdag. Så spiste lagkagen mens far var på toilet.

profilbillede
  • #29   17. mar 2016 Dyyyygtiig Sherlock smiley smiley smiley

• #33   17. mar 2016 Chico var på en lille morgen tur på 10 min, inden jeg tog afsted. Havde fri igen kl 13 og var hjemme omkring 13.30. Så var vi ellers ude det meste af dagen, hvor vi fik trænet lidt bakke ved vandet og lidt andre ting til afveksling. Efter det smuttede vi videre ned til den rigtige strand og gik lidt inden vi gik hjem igen. Var hjemme lidt over kl 16 smiley Om aftenen havde jeg regnet med han skulle slappe af mens jeg kunne få læst...det var han så ikke rigtig enig i, så han fik lov til at søge efter sin mad i mens smiley

• #34   17. mar 2016 Igår.. mmmmm ja jeg har ikke haft det så godt så vi har hygget. Min mor og balou gik tur smiley

profilbillede
  • #35   17. mar 2016 Dejlige hundedyr. Og dejlige hverdagsberetninger. smiley

• #36   17. mar 2016 I går var vi en herlig tur ved stranden, nød solens stråler smiley Desværre mistede jeg en halskæde, så vi måtte ud igen tidligt i dag for at lede smiley

profilbillede
  • #37   17. mar 2016 Og heldigvis fandt vi den igen! smiley
    Lige et ekstra billede af mine 'søgningsarbejdere' smiley

profilbillede
  • #38   17. mar 2016 Igår var vi i hundeskoven og nyde det gode vejr smiley
    Derefter til ringtræning.

Idag har vi gået tur og været til agility/lydighedstræning. smiley

• #39   18. mar 2016 I dag har vi igen været i skoven - og vejret var jo fantastisk, så der blev taget lidt billeder af Alba (zobel) og Saga (tricolour).
    Jeg har også en tredie hund Frida, hun var med på tur men er ikke lige med på billederne her smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hvad har din hund lavet i dag?

Annonce