{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

knurre af hvalpe {{forumTopicSubject}}

hmm.. ved ik rigtigt om jeg forstår lucas....

om han dominere eller kan være bange for en lille hvalp...

min nabo har en af lucas hvalpe og det er ik længe siden lucas har set denne hvalp, men nu passer jeg ham så idag, og lucas er knurre HELT vildt af ham, og jeg ved ik om jeg tør stole på han ik gør hvalpen noget...

hvis hvalpen nærmer sig lucas knurre han, eller hvis han bare kan se den... :-s
suk, en lille hvalp gør jo ingen trudsel for lucas hvorfor dælend er han så sådan????
Hvalpen har jo været herinde mens den var lille og den er vokset op med lucas..
Jeg overvejer MEGET at få lucas kastereret fordi jeg er så træt af at han skaber sig sådan.. ( ikke kun i denne situation)
Kan nogen hjælpe mig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knurre af hvalpe
  • #1   5. aug 2008 Jeg tror du kan være rolig! Det kan være normalt for at vise hvalpen hvem der bestemmer- det gjorde Frido også i starten ved en venindes hvalp og i dag er de rigtig gode venner og leger og tumler rundt!

  • #3   5. aug 2008 jamen kan det passe han skal knurre såå meget????
    Han har før bidt en af mine forældres hunde (en unghund)fordi de kommer for tæt på og det gider han ikke...


  • #4   5. aug 2008 hvalpen lægger ørene ned og logre med halen..
    selv om lucas ligger her i sofaen med mig og pusle og hvalpen leger rundt på gulvet, noget væk fra lucas ligger han stadig og knurre...


  • #5   5. aug 2008 hvis han vel og mærket kan se hvalpen hehe

  • #6   5. aug 2008 Hvis han har bidt en er det nok fordi den anden hund har "overskredet" hans grænse eller ikke forstået budskabet. Men kan ikke give dig det endelige svar.

  • #8   5. aug 2008 betina, har Lucas ondt nogen steder?

    kan være en faktor -men behøves ikke


  • #9   5. aug 2008 Det lyder som om at han har meget små grænser og dem overtræder hvalpen/andre hunde, f.eks. ved at gå for tæt på ham og derfor knurre han. Hvis hvalpen kan respektere hans grænser når han markere hvor de er, så skal du ikke være bange for der sker noget. Du kan håbe på at hvalpen kan lærer at respektere andre hundes grænser og undgå konflikter med fremmede hunde ud i fremtiden ved at være i selvskab med lucas smiley

  • #10   5. aug 2008 Det er et afstandsdæmpende signal der fortæller hvalpen at den skal holde sig væk og at han ikke gider ham, det hvalpen så gør med sin adfærd er at den viser dæmpede signaler der fortæller Luca at han skal slappe af og så laver an legeadfærd ved samme lejlighed for at fortælle at han gerne vil lege.
    Hvorfor luca reagerer på den måde kan skyldes mange ting. irritation , smerter, træthed osv. men jeg synes da bestemt ikke det er nogle signaler man må overse. Specielt ikke når han på samme adfærd som jeg forstår det har bidt en unghund før.
    Luca beder simpelt hen om fred.


  • #11   5. aug 2008 Takker for svarene allesammen...
    lucas og kaiser(hvalpen) går fint sammen nu.. det var vist bare de signaler med at "hey jeg bor her, bak lige lidt tilbage vaps" hihi
    vi har været ude og gå allesammen og der havde lucas ik noget imod kaiser kom tæt på.... så det er vist bare lucas der er lidt sart..


Kommentér på:
knurre af hvalpe

Annonce