{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

hun lærer det aldrig.. {{forumTopicSubject}}

her til morgen blev jeg vækket af at chika kastede op.... der var stumper fra en pind i og det var det.... det er ikke første gang hun kaster pind op... men jeg synes godt nok det er lidt utroligt at de ikke sætter to og to sammen... men de lærer det bare aldrig... og jeg synes sq det er lidt synd for hende men på den anden sid er det hendes yndlings beskæftigelse at ligge og gnave pinde til atomer... hun ser bare så ynkelig ud når hun så får det skidt.. :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun lærer det aldrig..
  • #1   6. aug 2008 SIdsel R

    Ja, så er din hund da ikke alen om det, med at gnave i pinde mm.

    Babett knækker grene af fra træer og buske, og så kan hun ligge i flere timer og tygge på sådan en..

    Men når jeg så opdager hun har en, så tager jeg den . så ligger der bare det gl. kødben tilbage.. så går hun i gang med det..


  • #2   6. aug 2008 ja det er det... men det er også langt fra hver gang hun gumler i en pind at hun kaster op... hun vælger bare altid at gøre det når jeg ligger og sover... (hvilket hun selvfølgelig ikke kan gøre for) det er bare ikke den mest spændende lyd at vågne af og man bliver jo nødt til at stå op og få tørret op og tjekke om hun er okay...

  • #3   6. aug 2008 Shanti spiser også pinde, grene osv men brækker dem ikke op. De kommer ud med afføringen..lækkert!

  • #4   6. aug 2008 Mine hunde får slet ikke lov til at gnaske i pinde.... eller andet de bare sådan går og finder.......jeg siger " SPYT UD ".... og det gør de så.....

    De har så meget legetøj , at det ikke er nødvendigt at gumle på noget , der måske er farligt for dem....:O)


  • #5   6. aug 2008 Sumo gnasker også pinde - og desværre vælger han altid at kaste op om NATTEN :o) så ligger man der på sine efterhånden gamle, stive og slidte knæ og tørrer op - og man kan næsten heller ikke se noget ;o)

  • #6   6. aug 2008 Marianne - det har chika også gjort en enkelt gang... og der var hun så flink at ligge to klatter... en til mig og en til kæresten... er du så færdig han fik det dårligt af det... det er ikke lige hans kop te generelt men om natten der er det vidst rigtig slemt når man lige bliver hevet ud af sengen for at gøre det... hihi... men han kan ikke forlange at det altid er mig der skal gøre det... det er en af tingene ved at have hund... det er det samme med det der kommer ud i den anden ende det skal jo også samles op når det bliver lagt uheldige steder...

  • #7   6. aug 2008 Når nu hunden ikke kan tåle det, hvad så med at forhindre det??? Erstat de pinde der er lette at tygge i stykker med egetræ eller bøgetræ, det er knap så let at tygge i stykker.

  • #8   7. aug 2008 tanja - chika spiser meget jævnligt pinde eller i hvert fald gnasker dem i småstykker men det er meget sjældent at hun rent faktisk kaster op af det.... nogen gange gør hun uden at der egentlig er sket noget anderledes det der plejer og andre gange så gansker hun sq næsten et helt træ i stykker uden at der sker noget... (overdrivelse fremmer forståelse...)

Kommentér på:
hun lærer det aldrig..

Annonce