{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Lærer det aldrig... {{forumTopicSubject}}

Ja det begynder jeg efterhånden at tro..

Silje er 10 måneder, hvilket vil sige, at jeg har haft hende i 8 måneder. I de 8 måneder, har vi trænet og trænet og trænet, det ikke at trække. Det bliver værre og værre.

Her for 2 uger siden, gik hun helt perfekt i 4 dage, hvor hun ikke trak i snoren. Jeg troede lige hun havde lært det, men nej. Jeg har prøvet stort set alle metoder.

1. At vende om når hun trækkede
2. At stå stille når hun trækker
3. At få hende til at gå ved siden af venstre ben med godbidder
4. At trække hende blidt tilbage (lang tid siden)
5. At kalde når hun trækker, når hun kommer går vi videre

Jeg har nu i 2 uger gået tilbage til at stå stille når hun trækker, men det hjælper lige lidt.

Når hun trækker stopper jeg op. Jeg går først videre, når jeg har kaldt hende på plads, eller hun vender om og står stille. Når jeg derefter går videre, løber hun så hurtigt hun kan ud i snoren, og flyver tilbage hvor jeg så står stille igen. Sådan er vores gåture, og det er jo ikke ligefrem hyggeligt.

Hver gang inden en gåtur har jeg ærlig talt ikke lyst til at gå med hende, fordi hun bliver ved med det..

Hvad skal jeg gøre? Det er lige til at tude over (hvilket er sket et par gange), jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre, og hvad jeg gør galt. Alle andre jeg kender der har en hund i den alder (4 andre), ja deres hund går fint ved siden af og følger med uden at trække..

Jeg er totalt ligeglad med, om Silje går ved venstre side hele tiden, jeg vil hellere have at hun snuser og bliver træt ved det. Men hun trækker, help me..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lærer det aldrig...
Kommentér på:
Lærer det aldrig...

Annonce