holde hunden fra sengen holde hunden fra sengen
nogen gode ideer, for ja altså lige pt skifter jeg sengetøj hver dag(hun har jo hot spot og det ikke fedt at sove i sårskorper)
men hun ligger jo i sengen når vi ikke er hjemme, har så forsøgt at lægge tæpper på, men det flytter hun bare, så tippede jeg topmadrassen henover sengegærdet, men det kan hun få ned,
så lagde jeg 3 tæpper på, men dem skal hun nok få skildt af så hun kan ligge på min dyne og pude
så smed jeg en af mine bluser ovenpå det hele, og alligevel tumlede hun alt rundt og oversjavlede min bluse,
jeg har faktisk ikke noget imod hun ligger PÅ sengen, men jeg har noget imod hun sover under min dyne og på min pude(kald mig bare sart),
og den med at lukke døren er lidt svære, vi har kun 3 indvendige døre i huset, (toilet, datters værelse og fra gang til køkken) og hun kan desuden åbne døre, så det hjælper ikke at lukke dem(medmindre man låser dem)
så nogen der har en ide, eller skal jeg bare forsat lade vaskekonen(mig) klare det
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.535
Tror det er hvad folk normalt anbefaler - men det er self til når hunden hopper i sofaen
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.199
Måske et frotteboxlagen over det alm. lagen om dagen?
Ellers må du sprøjte det hele med gå væk hund! Men det er jo lidt synd for hende. ;o)
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.535
hun har vist ingen dør ind til soveværelse/sengen
Hvad med et børnegitter?
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 74 Svar: 144
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
men vil da prøve den med hende egen dyne, tykke dyret er jo en ren prinsesse og skal helst ligge så blødt som muligt
holde hunden fra sengen