595 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

holde hunden fra sengen holde hunden fra sengen

nogen gode ideer, for ja altså lige pt skifter jeg sengetøj hver dag(hun har jo hot spot og det ikke fedt at sove i sårskorper)

men hun ligger jo i sengen når vi ikke er hjemme, har så forsøgt at lægge tæpper på, men det flytter hun bare, så tippede jeg topmadrassen henover sengegærdet, men det kan hun få ned,

så lagde jeg 3 tæpper på, men dem skal hun nok få skildt af så hun kan ligge på min dyne og pude

så smed jeg en af mine bluser ovenpå det hele, og alligevel tumlede hun alt rundt og oversjavlede min bluse,

jeg har faktisk ikke noget imod hun ligger PÅ sengen, men jeg har noget imod hun sover under min dyne og på min pude(kald mig bare sart),

og den med at lukke døren er lidt svære, vi har kun 3 indvendige døre i huset, (toilet, datters værelse og fra gang til køkken) og hun kan desuden åbne døre, så det hjælper ikke at lukke dem(medmindre man låser dem)

så nogen der har en ide, eller skal jeg bare forsat lade vaskekonen(mig) klare det

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holde hunden fra sengen
  • #1   6. aug 2008 ved godt det er lidt besværligt, men noget stort og tungt - nogle kasser, et sofabord e.l.

Tror det er hvad folk normalt anbefaler - men det er self til når hunden hopper i sofaen

• #2   6. aug 2008 Du kan lægge dyne og pude ind i et skab - så kan hun da ikke svine dem.....
    Måske et frotteboxlagen over det alm. lagen om dagen?
    Ellers må du sprøjte det hele med gå væk hund! Men det er jo lidt synd for hende. ;o)

• #4   6. aug 2008 Rikke H

hun har vist ingen dør ind til soveværelse/sengen

Hvad med et børnegitter?

• #6   7. aug 2008 Jeg ville nok også fjerne min dyne, pude og lagen. det må være lidt nemmere end at vaske det hver dag. Og så ville jeg nok prøve at lukke af til søoveværelset med en børnegitter eller noget. Hvad er det der "gå væk hund" der blev foreslået at sprøjte med?

• #7   7. aug 2008 Tag en tur til Gelsted genbrug og køb en brugt dyne hun kan have som sin egen, og flyt så din mens du er væk hjemmefra.

• #8   8. aug 2008 hehe molly er født ind og udbryder har børnegitter på til første salen, så jeg undgik hun gik på trapper når vi ikke er hjemme, tja hun løfter det bare op eller skubber det ind med sine små 40 kg vælter hun alt,

men vil da prøve den med hende egen dyne, tykke dyret er jo en ren prinsesse og skal helst ligge så blødt som muligt

Kommentér på:
holde hunden fra sengen

Annonce