{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Lorte gåtur!!! {{forumTopicSubject}}

Vores eftermiddagsgåtur startede fint.
Men på et tidspunkt så jeg en politibil, hvor der var plads til politihunde i. Politimændene var inde i et grønt område, de 2 shæeffere kom ud, hvor jeg gik ude på stien- politimændene havde ikke set mig, men det havde hundene. De så godt nok glade og fredelige ud, men jeg synes absolut ikke at det var fedt at hundene kom hen til min hund der var i snor- hun er en usikker hund, og jeg vil ikke have dårlige oplevelser. Jeg var irriteret og råbte af hundene for at de skulle gå væk fra min hund- det var ikke særlig fair overfor min hund. Den ene politimand kom ud og sagde at jeg skulle falde ned fordi jeg gejlede hundene op!!! Det havde han da ret i, men hvad med lige i det mindste at undskylde?? Den anden politimand sagde ikke noget. De fik fat i hundene og det gik fint. Vi fortsætter turen og Tikka er rolig, og virker ikke anspændt af oplevelsen. 10 min. senere møder vi en d/s gårdhund i snor. Hunden ser fredelig ud, og jeg spørger om de kan hilse-de kan de godt. Tikka har godt nok rejste børster, men det har hun tit når hun skal hilse på en ny hund. Den anden hund står helt stille og Tikka snuser hende forsigtigt bagi, stadig ingen reaktion fra den anden hund, lige pludselig fare Tikka frem og bider et markeringsbid i halsen på hunden!!!!! Jeg trækker hende hurtigt væk og Tikka begynder at gø- FOR FANDEN ALTSÅ IZABELLA - hvornår lærer du at læse situationen lidt bedre- for der var masser af advarsler inden det skete.
* Tikka blev ved med at have rejste børster.
* Den anden hun var ikke rolig, men måske i virkeligheden PISSE bange- og derfor stod den stille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte gåtur!!!
Kommentér på:
Lorte gåtur!!!

Annonce