Papillon? Papillon?
Hej !
Jeg tænker på at anskaffe mig en papillon da jeg er faldet pladask for denne skønne race! Jeg ville gerne høre om I synes denne race passer til mig?
Jeg bor i en tre værelses lejlighed med en lille have til. Jeg har aldrig haft hund før, men har hørt at papillonen skulle være en meget lærenem hund, så den er god til folk som mig..
Jeg vil selvfølgelig bruge tid på aktivering og gåture.
Det jeg kræver af hunden er, at den ikke hele tiden er aktiv og farer rundt, men også kan finde ud af at ligge sig og slappe af, og kæle med mig.
Tror i at en papillon ville passe til mig?
Mange hilsener fra Louise
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 426
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.527
Prøv at kontakte nogle opdrættere og hør nærmere om det er noget for dig.
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 13
aug 2008
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 8 Svar: 46
aug 2007
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 74 Svar: 144
Min hvalp er 1/4 papillon og 3/4 chihuahua. jeg sagde at hun havde tendens til at have en lidt strid attitude nogle gange (knurre og nappe efter os når hun irettesættes eller løftes når hun ikke har lyst). Dyrelægen sagde at papillon (og især tæven) er kendt for at være en "bidende" race. Nogen skulle endda have mundkurv på når de skulle vaccineres hos hende. Ikke at alle sammen bidder, men det skulle være en af de racer det havde nemmere ved det. Jeg synes jeg havde lavet god research inden jeg købte min hund, men har ingen steder læst om dette. Men hun sagde det var fordi at opdrætterne ikke ville indrømme det:-) Ikke at jeg ikke mener at det ville være passende race for dig. Man skal bare være opmærksom på det fra starten.
aug 2008
* Ninka * - Det vil jeg prøve, tak for det
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 74 Svar: 144
aug 2007
Papillon?