{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berner sennen hvalpe
  • #1   9. aug 2008 En hund mere? Har i ikke nok i 5?
    Hehe.
    Har desværre ikke forstand på den race. Men de ser dejlige ud. smiley og bliver nogle dejlig store bamser smiley

• #2   9. aug 2008 Nu har vi sådan set kun 1 hund?

• #4   9. aug 2008 Det var bestemt ikke ondt ment.
    Du har bare 5 hunde på din profil.

• #5   9. aug 2008 Nåh, jamen det står beskrevet under hver hund.
    Bella var mine forældres gamle hund som blev aflivet her sidste jul. De fik så Maja af min kæreste og jeg i julegave.
    Kaiser blev aflivet på grund af HD
    Og Mason (Z Mazurskiego Edenu Zulus) blev afleveret til opdrætteren da han var lidt for aggressiv efter min smag.

• #6   9. aug 2008 Når okay.
    Det havde jeg ikke lige fået læst.
    Men det var bestemt ikke ondt ment.

• #7   9. aug 2008 Prøv at gå ind på www.hundeweb.dk Der er en hvalpeliste, samt opdrættervejviser.
    Vil osse tro racen har en specialklub hvor i kan finde hvalpelister/parringsliste.

Læs kennelernes hjemmesider hvis de har en, ring rundt og snak med opdrætterne og vælg nogen stykker og tag ud at se dem og deres VOKSNE hunde
    .alle hvalpe er jo søde, så det er de voksne i skal falde for.

Snak med dem om deres opdræt, og bedøm så hvilken kennel i synes bedst om og vil have hvalp fra. Og så er det ellers "bare" at vente til basserne kommer til verden og så yderligere 2 mdr til de må komme med hjem:o)

• #8   9. aug 2008 Hej jeg kender en hel del til racen ;O)

husk at racen døjer med visse sundheds problemer så som HD,AD og kræft er den store dræber for vores race ;(

Jeg ville holde mig langt væk fra kenneler der ikke stambøgs føre i DKK, eller ikke stambogsført opræt.

Også vil jeg vælge en kennel hvor forældrene af avlsgodkendt i DBSK
    http://www.berner-sennen.dk/
    Herfra må du selv læse dig frem, og kontakte de forskellige oprættere og danne dig et indtryk af opdrætter og hvad de står for -

Du er velkommen til at stille spørgsmål om racen til mig - eller tage et kig på min hjemmeside hvor der står en masse om det at købe Berner sennen hund www.fruenshoej.dk

• #9   9. aug 2008 Christina T

Tog det bestemt heller ikke for noget negativt, men tekst kan desværre godt tolkes forkert smiley

Vi er også enige om at det bliver en DKK hvalp, netop pga. de helbredsproblemer som der er i racen.
    Men selvom en kennel er i DKK kan der jo sagtens være nogle rådne æbler i kurven smiley

• #10   9. aug 2008 Marthin -det kan der helt sikkert. Og derfor ville jeg osse kontakte flere opdrættere og komme ud at snakke med dem og se deres opdræt.

Når du har en parring/hvalp i kikkerten kan du gå ind på hundedatabasen på hundeweb og kigge forældrene godt efter i sømmene.

• #11   10. aug 2008 Steen -nu er det jo så supersmart med hundeweb, at man med ganske tydelig tal kan se indavlskoefficienten, så en hund der er meget indavlet kan man jo nemt sortere fra

• #12   10. aug 2008 I øvrigt -at antallet af hunde i DK er lille betyder ikke at der indavles. I dag er det ikke usædvanligt at opdrættere af antalsmæssigt små racer taget til udlandet og får parret eller selv henter hunde hjem fra udlandet.

ved ikke hvordan det er hos denne race, men sådan er det hos mange.

• #13   10. aug 2008 jeg kender en super seriøs opdrætter - hun hedder Pia Larsen og hendes hjemmeside er:

www.ladyxiera.dk

Kommentér på:
Berner sennen hvalpe

Annonce