1.666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Aamina er ikke mere Aamina er ikke mere

I dag skete det som vi alle frygter for en iblandt os – HG terroristen a.k.a. linette mistede sin dejlige Aamina alt for tidlig –

I morges ringede Linette og bad mig om at komme og hente hende og Aamina og køre dem til dyrlæge – imens Linette havde været på nattevagt havde Amina forsøgt at bryde sit bur op – og i kampen havde hun flået sine næse og forpoter op – der ud over havde hun ædt sin plastik vandskål.

Da jeg kom ud til Linette var Aaminas tilstand forværret – hun ville ikke stå og gav sig hele tiden –

Da vi ankom til dyrehospitalet tog dyrlægen Aamina med ind og vi blev i venteværelset – det føltes som om der gik 100 år og da dyrlægen kom ud til os fortæller hun at Aamina har væske i bughulen og formentlig har en indre blødning – Linette beslutter at de skal åbne Aamina op for at se om en evt. blødning kan stoppes –

Efter kort tid kommer hun tilbage og siger at Aamina er gået i kredsløbs chok – og råder Linette til at lade hende aflive – vi får lov til at komme ind på klinikken og Amina ligger helt slap på bordet – efter en kort afsked får hun en aflivnings sprøjte og Aamina sover ind kort tid efter ---

Linette er nu hos mig og bliver her indtil hun har det lidt bedre – både hun og jeg er selvfølgelig dybt rystet og hun har behov for at få det hele lidt på afstand – men det er med hendes accept at jeg nu fortæller jer om denne frygtelige dag – Hvor vidt hun kommer på i løbet af i dag eller i morgen ved jeg ikke – men jeg håber i lige vil give hende lidt tid til at samle sig.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aamina er ikke mere
Kommentér på:
Aamina er ikke mere

Annonce