{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

hundene og jeres hjem. {{forumTopicSubject}}

Har hundene adgang til hele jeres hjem ? tænker mere dem med 3 hunde og derover. eller har i nogle private områder. Er selv lidt i tvivl nemlig, til når jeg får hus, om de skal ku rende frit, eller jeg skal gøre det kontrolleret når man f.eks får mange gæster eller folk med andre hunde osv.

Hvad har i gjort. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundene og jeres hjem.
  • #1   13. aug 2008 Vi har kun to, og de er i hver deres rum når de er alene og når vi vil ind til os selv (vi er to piger der deler lejlighed), ellers er der ingen regler for hvem der må være hvor.

• #2   13. aug 2008 mine har adgang til alle rum også soveværelset .det eneste sted de ikke kommer normalt er på toilet/badeværelset . kun når de skal i bad .
    man siger jo at hundene generalt skal have et rum de ikke må komme frit i ....det sagde en dyrepsykolog engang til mig .

• #3   13. aug 2008 vores er i alle rum på nær vores pigers værelser og så køkkenet når vi spiser..... de ligger på dørtrinet ind til køkkenet men de kommer ikke ind .-)
    de sover i soveværelset med os......for gør de ikke det så skider cala på gulvet....... vi kan ikke engang ha døren åben ud til gangen for så lister hun der ned og laver kage til mor ( gris !!!)

• #4   13. aug 2008 alle rum på nær den store piges værelse --- og det vil der også være når den lille nye kommer --

• #5   13. aug 2008 Kia må ikke være i stuen da dette er kattens domæne. Ellers må hun være i hele huset hvis jeg er hjemme.
    Når hun er alene må hun kun være i køkkenet.

• #6   13. aug 2008 hele førstesalen er forbudt område... det ved de og går aldrig nogensinde derop... der har børnene deres værelser og kattene et fristed....
    Er der gæster med hunde, går de alle frit sammen, sammen med os...
    Da vi holdte 40 års fest, det gjorde vi i gården, så var hundene i starten indenfor, dog kun med en låge foran hoveddøren, så de ikke blev så "vilde" når gæsterne kom... derefter var de sammen med os... smiler

• #7   13. aug 2008 Tjah jeg har 7 hunde i hele mit hus. Dog er det kun de to gamle der har adgang til mit soveværelse.
    For mig er det en naturlig ting at hundene er overalt i huset, så de kan være så meget sammen med os som muligt.
    Jo jo det kræver en del rengøring, men sådan er det jo bare.

• #8   13. aug 2008 Vores er også i hele huset.

• #9   13. aug 2008 Jeg har kun en, men når jeg får nr to (efter at have fundet et sted at bo...) så vil de få lov til at være sammen i det meste af lejligheden/huset. Mit soveværelse er lukket af om dagen, men der vil de så være sammen med mig om natten.

I starten vil de nok være adskildt, da den lille ikke vil have adgang til hele huset, så længe hun ikke er renlig. (ja der er ingen tvivl om kønnet *S*)

• #10   13. aug 2008 Altså adskildt, når jeg ikke er hjemme, mener jeg

• #11   13. aug 2008 Første salen og vores soveværelse er hundefrit område. Vi har en kæmpe indhegning i haven, hvor hundene er, når der kommer gæster. Senere bliver de dog lukket ud. Det er ikke alle vores gæster/ venner der elsker vores store hunde og som har lyst til at få savl og hundepoter på tøjet.....

• #12   13. aug 2008 Nu er vores bolig ikke saa stor, endnu.. Men hundene maa være over alt, men vi lukker til soveværelset naar der er dømt løbetid.. Men vi har inde i stuen lavet en slags løbegaard af elementer til en kompostbeholder. Den er egentlig lavet til hvalpegaard, men den bliver staaende.. Den er dejlig stor, saa de alle tre kan være der inde, hvis man lige skal have gæster eller naar vi spiser.. Jaah, bare hvis vi lige skal have lidt ro .. De kan jo se os, og omvendt. De er stoooore kødben der inde, som de kun maa tygge i der inde, saa de synes egentlig det er rart at være der.. smiley

• #13   13. aug 2008 mine 4 hunde får lov at gå i hele huset...

• #14   13. aug 2008 Da vi havde fire hunde måtte de være overalt, på nær børnenes værelser. Ingen hunde på børneværelserne og ingen børn i hundekurvene, sådan har vi altid haft det. Når de var alene hjemme lukkede vi tæverne i bryggerset og hanhunden fik lov at gå i resten af huset. Dette fordi han var den første vi fik og altid havde været vant til at færdes i hele huset, men også af hensyn til tævernes løbetid. Når vi havde gæster lå hundene i deres kurve eller på gulvet ved siden af os, de har aldrig fået lov til at snaske folk til eller overfalde dem når de kom ind ad døren. Der er ski ikke noget mere irriterende end at komme på besøg et sted hvor hundne får lov til at være de første der siger goddg, hopper op ad folk (uanset størrelse) og snaske tøjet til med savl og hundehår.

• #15   13. aug 2008 min hund komer ikke i soveværelset og børnenes værelser, da de ligger oven på og han ikke å gå på trapper

• #16   13. aug 2008 Begge vores kommer alle steder... Døren er altid lukket til toilettet, fordi den store ikk må komme derind... Ellers render de hvor jeg er...
    . Når de er alene hjemme, så er den store ude i gården, og den lille er inde i gangen..

• #17   13. aug 2008 Har kun 2... til gengæld "fylder" de meget.
    De er i hele huset men ikke med på toilettet..

De kender kommandoen "gå væk" , så hvis de bliver for meget kan man bare bede dem om at gå

• #19   13. aug 2008 Det eneste sted vores hund ikke må være når vi er hjemme, er i vores seng - ellers har hun resten af huset. Når hun er allene hjemme er der lukket ind til soveværelset. Mest fordi jeg ikke gider at gøre rent hele tiden og var så naiv at lægge hvid gulvtæppe smiley

Dette kommer også til at gælde for hund nr. 2, som vi forhåbentligt skal have til foråret.

• #20   13. aug 2008 Vi har to hunde og de må være alle steder hvor der ikke er tæppe..
    Vi bor på landet og gider ikke to møgbeskidte hunde ind på mit gulv tæppe i sådan noget vejr som i dag. så de må være hvorgulvet hurtigt kan vaskes også har de deres egen sofa i køkke-alrummet...ss

• #22   13. aug 2008 Jeg har altid to hunde og i perioder tre. De har adgang til hele huset, når jeg er hjemme. Dog har min gamle schæferblanding lov til at ligge i sengen, hvilket de to andre ikke har...

Er de alene er min tæve i gangen, hvor hun har hendes elskede hule = et bur fyldt med bløde tæpper. Hun er adskilt fra mine to hanhunde med et gitter.
    Hanhundene går i resten af huset, undtaget soveværelset. Lur mig om den ene ikke ligger i lænestolen og den anden i sofaen og feder den til vi kommer hjem igen (0;

• #23   13. aug 2008 Hehe, min basset har lidt samme tendenser som din kat. Det er jævnt ulækkert!

• #24   13. aug 2008 Trappen op til 1. sal er ikke hundevenlig - en kat kan falde på den! Og ude i løbegården - nu blir det altså lidt sjovt - kan han komme til at tisse på min hunkat smiley

Hehe, min basset har lidt samme tendenser som din kat. Det er jævnt ulækkert!

Det var så til Helle ULVEN....

Kommentér på:
hundene og jeres hjem.

Annonce