635 visninger
|
Oprettet:
Jeres dag med hunden/hundene??? {{forumTopicSubject}}
Hvor lang tid bruger I på jeres hunde hver dag, såsom:
Hvor lang tid på træning??
Hvor lang tid på mental aktivering??
Hvor lang tid på motion??
Hvordan ser jeres træningsprogram ud altså hvad træner I med hunden (f.eks. ugeprogram) og i hvor lang tid??
Hvordan mental aktivere I jeres hunde og hvor mange gange om dagen gør I det??
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
når jeg kommer hjem fra job og skole går al tiden mere eller mindre med noddie.
ugeprogram har jeg heller intet fast af, den eneste faste ting er at jeg går til rally lydighed med ham, ellers så er det alt efter vejr og vind,. 2 gange om ugen er vi ude og lege med andre hunde, og ellers står den på søge opgaver, og opdagelse i hedeland:D
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Hver morgen 1/2 time tur, og når jeg har fri kan vi sagtens være ude 1 1/2 time pr. morgen, hvor han går lidt og så leger en del med sine kammerater nede på pladsen... så sover han.. og vi træner lidt indendørs på div. tricks.
Eftermiddagsturen er i Søndermarken, hvor han fiser rundt, og også leger med andre hunde, så går vi hjem, hvor vi ofte siger hej på pladsen og han lige hilser på vennerne... her kan der sagtens gå to timer i det hele, hvis vejret er til det.
Aftenturen er rundt i kbhs gader, og evt. en tur rundt om søerne... og igen, hvis der er folk på pladsen, så siger vi hej igen... og herefter godnat.
Vi går til træning en gang pr. uge... men det slutter desværre snart... og ellers træner vi lidt hver dag.... og så får han smidt lidt foder på græsset om morgenen...
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
apr 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 130 Svar: 1.152
en jeg tager ikke tid på det .
Men vi går meget tur ,nu hvor det skulle være sommer er vi begyndt at morgenbade .leger med hende .
Hun elsker at køre med i bil .
Men hun er også alene hjemme ,så får hun en guffe sko ,jeg tor at når hun har spist det ,ligger hun sig til at sove .
Men det er ikke Møffe som styre det hele
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.741
En hvalp kræver jo meget opmærksomhed både når den skal ud og tisse og alt muligt, så kan man jo ligeså godt træne lidt når man alligevel er ude
Og så går vi tur med hende morgen - middag og aften, og det elsker hun også rigtig meget
Hvor meget tid bruger du?
Jeres dag med hunden/hundene???