{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

når hundene svare igen {{forumTopicSubject}}

Melanie er lidt stresset over Thea's løbetid.

Mig og min moster sidder og snakker, og min moster siger så: Melanie det skulle være dig der hed Thea... For så kunne vi kalde dig IrriThea!
- over fra kurven hvor Thea ligger, kommer der en høj, skinger utilfreds lyd, efterfulgt af et prust og hun vender sig.

Vi var flade af grin! smiley

Da Baby var yngre, sad jeg med en veninde der er helt pjattet med ham.
Hun sætter sig foran ham, tager hans pote og spørger ham så "Baby, vil du gifte dig med mig?"
- Baby træk poten til sig, slog hende i hovedet og gik... smiley hahaha

Fortæl jeres sjove historier med hundene der svare igen! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når hundene svare igen
  • #1   3. nov 2018 Altså Oliver leger med Dexter og spørger ham efter om han vil noget. Dexter svarede ved at brække hans næse...

  • #2   3. nov 2018 Vi havde den skønneste terrier engang der altid skulle have det sidste ord hvis hun blev bedt om at tie stille smiley Det var ligegyldigt hvor lavt du hviskede til sidst - der kom altid et sidste lille brum fra hende smiley

  • #3   3. nov 2018 Haha Erika, sådan er Baby også.. Han SKAL have det sidste ord smiley

  • #4   3. nov 2018 Jeg spiller teater, og lige nu spiller vi Dyrene i Hakkebakkeskoven. Jeg har så en sang, som jeg øver mig på derhjemme, og Atlas er ikke fan er min sangstemme. Han ligger altid først og skuler til mig, virker det ikke, så kravler han enten op og sætter sig på mig eller også forlader han rummet.

  • #5   3. nov 2018 aslan siger aldrig ret meget men den ene kat kommenter alt. som i virkelig alt. ringede vagtlæge. til sidst spurgte lægen bekymret... græder hun sådan hele tiden.... Ja men det er ikke babyen du kan høre.... lool

  • #6   3. nov 2018 Hahaha Lens! Jeg kan lige se det for mig smiley

  • #7   3. nov 2018 Det er vores gamle mco... Jeg tror hun er døv og ikke kan høre hvor højt hun snakker.... nogle gange kommer hun også med vores undertøj når vi har gæster... Hun åbner selv skuffen...

    nej hvor sød.. Den apportere... hvad er Det du har til mig......

    dyb tavshed...

    hahaha


  • #9   3. nov 2018 Trine: det går OK. Hans næse blev desværre ikke rettet meget op af den operation, så nu ser han bare helt skæv ud, men det vænner man sig til smiley

  • #11   3. nov 2018 Den var ikke hævet da han blev opereret. Det var bare umuligt at rette op sagde de, fordi bruddet lå lige under et andet brud, som han fik da han var et par år gammel. Så vi må bare vænne os til det skæve ansigt. Sådan er det. Han et smuk, skøn og dejlig alligevel smiley

  • #12   4. nov 2018 Jeg har et par stykker med blodtud, flækket læbe, hudlunser og bidmærker fordi jeg har teaset med bold smiley men Iige i dag er jeg glad for at jeg ikke har afpillet Sallys knurren. Vi havde besøg, og en 8 årig pige giver dig til at kramme liggende Sally lige ved siden af mig uden at jeg opdager det. Hun brummer og hun fjerner sig. Klappede hunden og forklarede at man ikke måtte kramme hunde. Good girl smiley

  • #13   4. nov 2018 enig Johnny. det er nemlig super at en hund knurrer

  • #14   5. nov 2018 Perle skal også altid have det sidste ord smiley Hun går engang i mellem 'gø-amok' når vi kører bil og hun sidder i sit bur. Så kommer det fra mig 'Perle TI STILLE!!!!', Perle holder op med at gø. Så går der lige et par sekunder så kommer, der er lille stille 'vuf' omme bagfra. Og så kan jeg som regel ikke lade være med at grine smiley


  • #16   5. nov 2018 Nu vi snakker om det der med at gø...

    Hos Min moster har hundene 2 hunde kurve.
    Den store med legetøj, og den lille bløde runde kurv.

    Den lille bløde kurv har Baby fået i julegave da han var ene hund. Og han føler vidst lidt, at han har eneret, for han flytter sig kun fra kurven, hvis det er højst nødvendigt.

    Melanie har nu fundet ud af, at hvis hun giver sig til at gø fra sofaen,løber Baby ud og gør ved døren... Så snupper Melanie kurven, og Baby bliver helt lang i ansigtet når han kommer ind... smiley hahaha


Kommentér på:
når hundene svare igen

Annonce