{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Hmm en rigtig grim oplevelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa .
tjae ved ikke hvor jeg skal starte og slutte, men nå prøver. de sidste mange dage har Lærke ikke haft nogen stemme, revet sig meget i øret, var ved læge med hende onsdag (startede mandag) og han siger så at hun har en lille smule halsbetændelse og ørebetændelse, onsdag efter vi har været ved læge blir det værre og værre, så igår aftes ved 24 tiden, ringer jeg til vagtlægen, de ville gerne se på hende, jeg spurgte om de ikke kunne komme ud, istedet for jeg skulle ringe og vække min mor så hun kunne kære os, og for at lærke ikke skulle udenfor kommentaren var vi kører ikke ud for så lidt - Okay tænkte jeg bar, så jeg ringede og vækkede min mor kørte til lægevagten i odense. på vej derinde, ligger der et dyr i vejkanten og spraller og sjætter, et meget stort dyr, troede straks det var en hund, så jeg ringede ind til falck, de sagde mange tak, at det var sjældent de oplevede så unge mennesker ringe til dem, nå men da så vagtlægen havde kigget på lærke, ville han ikke give hende pincillin, (staves) jeg skulle bare holde hende varm, så da vi kørte hjem så jeg falck stadig holdte der, jeg gik over til ham og spurgte om det var en hund, nej det er et rådyr, det var stadig ikke dødt, så han ventede på en dyrlæge... uuh, den havde det ikke godt, glemmer aldrig hvordan det rådyr så ud, det var så synd. det har været i radioen idag siger min kæreste..
lige lidt grimme oplevelser fra mig af .
tænker stadig på det stakkels dyr, nogen har kørt det ned og lagt det ind til siden, men ikke ringet efter falck, sådan nogle svin !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm en rigtig grim oplevelse
  • #1   15. aug 2008 Hørte det godt i radioen i morges.. Desværre er rigtig mange fuldstændig ligeglade og kører videre... ;-(

  • #3   15. aug 2008 Jaaa Fru B Y - jeg var så ed af det og græd så meget, både fordi Lærke var syg, det kunne jeg godt klare, men det med det rådyr der ! - dte vra sq for meget til jeg kunne bære det, er så gal, for der kørte et par biler bagved, og nogen imod os / og dyret, men ingen andre ringede til falck, jeg spurgte falck-manden da jeg stoppede og snakke med ham på tilbage vejen..
    Må jeg så spørge hvad der blev sagt i radioen ?. kæresten kan ikke huske det

    ULVEN. - det er tragisk og forfærdeligt, de stakkels dyr og mennesker, glemmer aldrig i mit liv hvordan det stakkelsdyr lå og sjættede og rystede og den lyd den sagde - føøøj det var ikke sjovt - den skreg jo helt vildt .. værre end min datter gør


  • #4   15. aug 2008 Jamen de sagde ikke andet end man skulle passe på for der lå et rådyr i midterrabatten..

  • #6   15. aug 2008 sikke en dag håber Lærke har det bedre,ja folk er mærkelig bare at køre,og man finder jo aldrig ud af hvem det er desværre,godt du kom forbi så nogen kunne hjælpe det stakkels dyr. god weekend til dig.

Kommentér på:
Hmm en rigtig grim oplevelse

Annonce