{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

en rigtig hård nat.. {{forumTopicSubject}}

ja buffy havde det af helved til igår... hendes bandage faldt helt ned, så skulle ligge en ny, tror i den holdte, nej da.. så måtte bruge hvad jeg lige kunne finde, Gav hende enda en omvendt t shit på så hun ikke kunne slikke i det.. hmm da jeg slog øjne op.. bandagen var halvt gledet ned.. og trøjen.. ja for længst væk.. hun har dog ikke lavet noget ved såret, det ser pænt og tørt ud..
plus hun hade så stærke smærte at jeg måtte give hende en smærte stillende mere...
Hendes krave er hun selvf bange for, så den ku jeg ikk få på hende, så nu venter vi bare på at vi skal til dyrelæge her kl ti.. men for fanden der er svært at se sin lille pige have det sådan...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en rigtig hård nat..
  • #1   11. mar 2008 Det lyder ikke rart..Jeg har desværre ikke fulgt med: Hvad er der sket med Buffy? Går ud fra hun er opereret, men for hvad? Stakkels hund! Held og lykke med hende fortsat smiley

  • #2   11. mar 2008 hun har fået et nyt korsbånd i onsdags.. så hun har en ca 30 cm lang syning, plus selvf det vi ikke kan se inden i.. hun heler rigtig godt.. ingen væske eller betændelse. men puha hvor har hun ondt..

  • #3   11. mar 2008 hun har det heldigvis lidt bedre her til morgen.. og gav hende sin morgen pille her for en halv time siden.. så den er ved at "kick" ind.

  • #4   11. mar 2008 Nårhh ha, må være hårdt for hende. Vi mennesker kan nok også bedre forstå det med at skulle holde sig i ro, og så er det alligevel svært ikke at bruge benet. Hun er vel godt "dopet"...Håber det bedste for hende: Pøj-pøj og potedask herfra

  • #5   11. mar 2008 Årh stakkels Buffy da:-(

    Det lyder godt at morgen pillen er ved at begynde at virke...


  • #6   11. mar 2008 Min Hannibal var det igennem for et år siden. Den første tid er hård med en masse bøvl med bandage og smerter. Det går derefter hurtigt fremad synes jeg. I dag er Hannibal helt rask igen, der er ikke det mindste at mærke.

    Håber det samme kommer til at gælde for Buffy.


  • #7   11. mar 2008 Betina - god bedring med hende. den bandage skal jo også sidde et meget besværligt sted så.

    hvad var der sket med korsbåndet?
    jeg spørger, fordi jeg har en tæve med beskadiget korsbånd og hun skal måske igennem det samme.
    Hun får ind i mellem smertestilende piller og i perioder har hun det godt og mærker ikke noget til det.
    og så længe det går sådan, siger dyrlægen, vi ikke skal få hende opereret, men at der er risiko for at det bliver værre.
    Hvad koster operationen?


  • #8   11. mar 2008 Stakkels lille pus god bedring med hende

  • #9   11. mar 2008 Connie J..
    Hul løb på en bakke.. ellers ved vi det ikke.. for hun gav ikke lyd fra sig eller noget.. det koster vel omkring en 3 -4 000... Tina ej god ide.. tænkte faktsik på det her i går..
    hmm bandagen er faldet af iden.. hmm nu får den sku lov at blive af


  • #10   11. mar 2008 Hvad med at gi hende en badering på ?

    Altså de "bløde" kraver..

    Måske din dyrlæge har en du kan låne smiley


  • #11   11. mar 2008 stine har tænkt på det.. spørge lige dyrelægen nu her kl 10... men hun har ikke været slem til at rode i såret..

    den her bandage er faldet af mens hun har lagt ned og sovet.. derfor nu kommer den sku ikke på igen før dyrelægen lægger den ordenligt på...
    Det er bare et træst sted..


  • #12   11. mar 2008 betina.. mine havde slet ikk bandage på smiley

    Håber den blir sat ordenligt og du finder en løsning smiley


  • #13   11. mar 2008 hva.. vil det sige at jeg ikke har behøvet at skide en grøn sne mand.... jeg troed jo at det var mega vigtigt..

    såret heler smukt.. ingen væske...ingen ting overhovedet.. der er faktisk tre cm der er helet... hmm men takker på buffys vejne


  • #14   11. mar 2008 bider hun i det? hvis hun ikke gør, så er det slet ikke sikkert, hun behøver noget på

    da jowina blev steriliseret fik hun en badedragt på, men dyrlægen sagde dengang, at det egentlig ikke var nødvendigt, med tanke på tæver der får kejsersnit og ligger med hvalpene og det blottede sår uden at der går betændelse i det


  • #15   11. mar 2008 Connie.. ja det er da enlig rigtig... hmm var bare smadre navøs.. og tror nu os vi fik rodet lidt for meget med det ben i går.. vil jo bare have at det går godt det her.. for det er sidste chance for buffys vedkommende.. vil ikke udsætte hende for mere. og kan heller ikke selv holde til det..

    hun vender sig engang imellem for at slikke på det (ca. 3 5 gange om dagen) vi ber hende holde sig fra det, og det har hun så gjordt.. bare lidt et problem om natten.. man ja der kan en badering hjælpe som Stine skriver..


Kommentér på:
en rigtig hård nat..

Annonce