Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

en rigtig hård start en rigtig hård start

ja så startede året shows.. var til skue igår med mit nye vidunder.. og det gik bare helt fantastisk selvom dampen gik af den lille mand til sidst..

men for dælen det er hårdt at komme igang igen.l kan næsten ikke rejse mig op i dag. og skulle selvfølgelig på job kl 7 i morges og har først fri i morgen tidlig.. har det virkelig som om jeg har fået tæsk med en hammer..

men hyggeligt -- det var det..

handlede også min venindes hund til en BISjunior

er i andre kommet igang

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en rigtig hård start
  • #1   30. jan 2011 Ikke helt, er ved at få dyret i form igen, har 2 måneder endnu til udstillingsstart, så vi arbejder på det smiley

• #2   30. jan 2011 Vi har haft en fantastisk start - 2 certer og caciber til My Dog i Sverige og BIR, cert, cacib og 4'er i gruppen i Turku i Finland i sidste weekend - så skal ikke klage : )

• #3   30. jan 2011 skal også på lidt ekstra ture i skoven i de næste par uger. havde det tykke dyr med til træning i tirsdags. og vi blev begge to forpustede efter et par sølle omgange...

• #4   30. jan 2011 Vi har været til det e skal bare skue i år men den bette skal så fedes lidt op!! Så vi har ikke meldt Fredericia men tager først den næste klub udstilling... Men hvor jeg glæder mig, og håber han lige kan tage 150 g på inden vi når den udstilling..

• #5   31. jan 2011 skal udstille for anden gang i champ klassen, så det bliver spændene hvordan det kommer til at gå..
    fredericia og hedensted.

• #6   31. jan 2011 Er startet ud med cert på den yngste - og skal lige have styr på den midterste, der nu ser noget mere til cykelstierne. Og så skal der lægges planer for 2011. Så mange steder at ville hen...

• #8   31. jan 2011 ejjjj man det er bare totalt dårlig stil det her....

tror sku jeg har fået en fiber i låret i lørdags. gør stwadig herre ondt.. og jeg er helt smadret i benet... og hvem siger det ikke er en sport at gå på udstilling

• #9   1. feb 2011 Hundemutter - nu med 2 DKCH .
    Hjælpe-Administrator

Sport, netop, derfor man selv skal sørge for at være i form, fiberne kommer jo når man ikke er det;o)))

Sorry, ku ikke lade være;o)

Jeg er ved at ha´ gevaldige abstinenser, det har været en lang pause, og den varer lidt endnu, men har trænet flittigt og sku gerne starte på enetimer i denne måned... Igen er vores udstillinger jo primært i udlandet(Tak til DKK ;o)) men har nogle få i DTK.. Og så skal jeg på DKK og udstille en anden race nogle gange i dette år, så kommer da lidt ud blandt de fine;O)

• #10   1. feb 2011 jamen jeg er bare totalt ude af form - det samme er drengene - i to mdr har vi ikke kunnet komme ud og gå. og det hævner sig nu..

i disse dage kan man se mig fise rundt i engene og skovene omkring hvor vi bor - med min hundeklapvogn og en flok hunde bagefter... så vi skal nk være i bedre form til den 12

Kommentér på:
en rigtig hård start

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce