{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Amstaff med hudproblemer.. {{forumTopicSubject}}

Dyrlægen siger at det ligger til amstaff at få hudproblemer.. Derfor vil jeg hører jer derude om I har oplevet det samme for jeres hund og hører hvad det var og hvad der blev gjort ved det..

Min hund molly, startede for 2 mdr siden med at klø sig og bide sig i benene.. Hun blev rød af det og hudløs under ''armene'' .
Hun begyndte at tabe hårene rundt omkring på kroppen og blev helt tør i pels og hud. Rundt omkring begyndte der at komme buler under huden.
Vi har været MEGET til dyrlægen med det.. Vi fik afvide det var hårsækmider. Men efter langt tid forsøg med shampoo, frontline, advocate (pipetter) , antibiotika , har det ikke hjulpet.. Vi tog derfor til dyrehospitalet, da vi synes det var dyreplageri at blive ved med at tage et sted hen og betale for noget som ikke hjalp..
Dyrehospitalet sagde at det muligvis var allergi , hun skal under fuld narkose nu på fredag og have taget blodprøver og biopsier (eller hvordan det nu staves.)
Dyrlægen sagde at der kunne gå op til et år før man fandt ud af hvad det var og det var så ikke engang sikkert man nogle sinde finder ud af hvad det er..

Har din hund haft de samme syptomer som min ?
Hvis ja, hvad var det og hvad blev den behandlet med? Og hvor lang tid tog det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amstaff med hudproblemer..
Kommentér på:
Amstaff med hudproblemer..

Annonce