{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giver i jeres hunde
  • #1   1. dec 2004 Ja det plejer jeg ;o) Hun får lidt forskellige ting. En gang fik hun nogle lækre tyggeben, og hun har også fået legetøj.
    Jeg må også indrømme at jeg har holdt fødselsdag for hende, men jeg tror nu mere det var for at få familien samlet til en hyggelig dag, og ja Mille, hun synes jo kun det er sjovt ;o)
    I øvrigt kan hun rigtig godt lide at åbne gaver. Hvis ikke hun får nogle, ja så tager hun mine *GG*

• #2   1. dec 2004 JA selvfølgelig !!
    Det ene år guf.
    Andet år tøjdyr / sokker.

• #3   1. dec 2004 Ja, selvfølgelig. Nemo får hvad han nu lige mangler, guffer eller bolde.
    Da vi ikke har børn køber min familie også gaver til ham...

• #4   1. dec 2004 Ja da Bonnie får tøjdyr eller noget godt og sundt guf ;O)
    Hun er helt vild med julegaver,sidste år sniffede hun sig frem til sin julegave og uden lov åbnede hun den ;O)
    Så i år kommer hendes gaver sidst under træet *s*

• #5   1. dec 2004 Jep...jeg gør...

Det kommer lidt an på om hun mangler noget bestemt...men har givet lidt legetøj...tyggeben og noget i den stil...
    Hun får os af resten af familien (altså mormor og morfar, bedste, mor og far søster og bror...)...tihi...
    Hun elsker at pakke gaver op...:-)

Knuzz

• #6   1. dec 2004 Ja helt klart, Zeus muler dem rundt og pakker selv op, vi må faktisk holde gaverne væk fra ham til juleaften og holde øje med at han ikke stjæler dem under træet, han elsker at pakke op, også dem der ikke er til ham :o)
    Han får pivedyr eller andet legetøj.
    Godbidder lægger vi ikke under træet, de bliver pakket ind men lagt et sted hvor han ikke kan se dem, og så får han lov at få dem, når vi pakker ud :o)

Kommentér på:
Giver i jeres hunde

Annonce